2012-10-02, 18:05
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Seriösa svar önskas. Om man haft Xanor på recept, och slutat. Är det då på nåt vis straffbart att återuppta bruket om man har tabletter kvar? Har ju haft dom i 100-pack förut, så man har väl ett gäng liggandes, just för sämre tider, men hur ställer sig läkare till det när det står som "utsatt" eller "permanent utsatt", minns inte vilket det var. Men åter till frågan. Kan det ge mig trubbel om jag huxflux pissar alpra? Och det för mig till frågan om mitt piss endast sänds till analys om pisset visar på högre värden än ordinerat, kan dom även se vilka bensos man tagit redan i piss, eller krävs blodprov-->analys? Man vet ju aldrig när man får pissa, så det är oftast när man är påverkad av de bensos man har på recept som det kan slinka ner några Xanor. Men ska man tro det här med spårtiden, så borde man ju kunna dra i sig några på fredag eftermiddag, och dricka och pissa som fan under helgen och klara sig?
Det enda jag kan relatera till är när jag slutade med concerta, sen hade jag köpt "på gatan" för rusets skull alltså och hade dom hemma löst i en påse när jag fick husrannsakan och det kunde inte bevisas att jag hade sparat från den tiden jag hade utskrivet exakt samma storlek på pillerna och det var ingen större mängd heller... så nej teoretiskt sett så ska det inte vara några problem.
Citera
2012-10-02, 18:27
Medlem
leifips avatar
Citat:
Seriösa svar önskas. Om man haft Xanor på recept, och slutat. Är det då på nåt vis straffbart att återuppta bruket om man har tabletter kvar? Har ju haft dom i 100-pack förut, så man har väl ett gäng liggandes, just för sämre tider, men hur ställer sig läkare till det när det står som "utsatt" eller "permanent utsatt", minns inte vilket det var. Men åter till frågan. Kan det ge mig trubbel om jag huxflux pissar alpra? Och det för mig till frågan om mitt piss endast sänds till analys om pisset visar på högre värden än ordinerat, kan dom även se vilka bensos man tagit redan i piss, eller krävs blodprov-->analys? Man vet ju aldrig när man får pissa, så det är oftast när man är påverkad av de bensos man har på recept som det kan slinka ner några Xanor. Men ska man tro det här med spårtiden, så borde man ju kunna dra i sig några på fredag eftermiddag, och dricka och pissa som fan under helgen och klara sig?

Om du har det på recept, eller har haft så har du en läkare som kan styrka att du vart ordinerad medicin. Däremot kan dom se på piss vilken aktiv substans du har i dig. På en sticka är du posetiv på benzo, skickas det på analys så ser dom om du tagit xanor, ikto, flun osv...
Citera
2012-10-02, 18:43
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
Om du har det på recept, eller har haft så har du en läkare som kan styrka att du vart ordinerad medicin. Däremot kan dom se på piss vilken aktiv substans du har i dig. På en sticka är du posetiv på benzo, skickas det på analys så ser dom om du tagit xanor, ikto, flun osv...
Har ju haft Xanor på recept, så det är bara att köra då? Om det upptäcks är det bara att säga att dom är kvar. Då är det bara en grej. Det är inte ordinerat nu, men har varit det, kan jag hävda det senare om det uppstår diskussion, och säga att "det är ju ändå min medicin" och det var inte jag som valde att få den utsatt? (brukar utländska piller innehålla andra ämnen än dom svenska så dom kan hårdanalysera och ta mig på det, gör dom sig det besväret?)
Citera
2012-10-02, 18:51
Medlem
Towelie.3gss avatar
Kan man fungera vanligt på xanor med en ångestdämpande effekt i bakgrunden?
Provade att slänga i mig några stilnoct en gång och då blev jag bara sjukt borta.
Citera
2012-10-02, 19:27
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Towelie.3gs
Kan man fungera vanligt på xanor med en ångestdämpande effekt i bakgrunden?
Provade att slänga i mig några stilnoct en gång och då blev jag bara sjukt borta.
När man vant sig, ja. Sen är det ju såklart beroende på om man har någon ångest. Mitt dilemma med xanor är att jag knappt klarar mig utan dom. Stilnoct och Xanor går inte att jämföra, den ena är för insomning, den andra för panikångest. Läs i stilnoct-tråden så ser du att du inte är den ende som sneat på dom
Citera
2012-10-02, 21:20
Medlem
Towelie.3gss avatar
Citat:
När man vant sig, ja. Sen är det ju såklart beroende på om man har någon ångest. Mitt dilemma med xanor är att jag knappt klarar mig utan dom. Stilnoct och Xanor går inte att jämföra, den ena är för insomning, den andra för panikångest. Läs i stilnoct-tråden så ser du att du inte är den ende som sneat på dom
Båda tillhör kategorin Bensodiazepiner så tänkte att de hade snarlika effekter. Men det är alltså inget att ha om man inte lider av psykiska dilemman? Hoppas du klarar dig utan dom en dag, har hört att avtändningen ska vara ett helvete.

Haha ja Stilnoct var det nog det värsta jag testat i drog väg. En enda stor minneslucka utan något direkt välmående. Det ända positiva var att jag fick dubbelseende, tappade hakan när jag såg att min kompis tog sällskap av sig själv när han vandrade hem.
Senast redigerad av Towelie.3gs 2012-10-02 kl. 21:23.
Citera
2012-10-03, 06:34
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Towelie.3gs
Båda tillhör kategorin Bensodiazepiner så tänkte att de hade snarlika effekter. Men det är alltså inget att ha om man inte lider av psykiska dilemman? Hoppas du klarar dig utan dom en dag, har hört att avtändningen ska vara ett helvete.

Haha ja Stilnoct var det nog det värsta jag testat i drog väg. En enda stor minneslucka utan något direkt välmående. Det ända positiva var att jag fick dubbelseende, tappade hakan när jag såg att min kompis tog sällskap av sig själv när han vandrade hem.
För att förtydliga, så är imovane och stilnoct benso-analoger, men skitsamma. Till viss del är det sant att den ångestdämpande effekten vid låga doser kan vara likvärdig, men när man ökar på (som alla tycks gilla att göra med stilnoct) så ser man tomtar och allt förbannat, samt ställer sig och lagar mat åt dessa tomtar, går ut och dammsuger gårdsplanen, och annat roligt. För all del kan blandningen Xanor+alkohol bli ganska katastrofartad den med, men ensamt ger inte xanor samma sjuka effekter som stilnoct. Sen slår Xanor väldigt hårt på minnet. Jag klarade mitt avslut med Xanor på rent tjur och en minimal dos stesolid + lyrica. Men roligt var det inte.
Citera
2012-10-03, 07:03
Medlem
Negerkucks avatar
Jag är lite besviken på xanor har äkta U94 som vad jag förstår ska vara bland de bättre man kan få tag på. Iofs har väl Etiz fuckat min tolerans men varit "ren" från dom i en halv vecka tagit 1 stav varje morgon nu i 2 dagar, smuttar på en 7,2 bärs å drog i mig 1mg etiz precis också fan va gött det ska bli å däcka sen, vakna upp med ett smile

Men xanoren vet jag inte, tar jag för lite kanske?

Nåja jag mår iofs rätt gött annars hade jag inte skrivit ett sånt här långt onödigt inlägg.
Citera
2012-10-03, 08:34
Bannlyst
Fan jag träffa på 5 13-15år så fråga dom om ja visste någon som åt piller.
Ja fråga vad då? Jo då hade den enas farmor gått bort och där stod 2 kassar piller som han tagit och gömt i en källare.

Aaa ja kan kolla sa jag och hittade en guld gruva. 8st 2mg xanor 100 burkar o öppnade, Flunitrazepam 1mg 623st, somadril paket 18st, sen några starka smärtstillande oxycontin tror 14 burkar 40 och 80mg sen några hundra temesta 1mg. gav dom en 500ing sen tog ja påsarna och gick hem. treo comp med en jävla massa
Citera
2012-10-03, 10:07
Medlem
JanDolmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzogreven
Ja fråga vad då? Jo då hade den enas farmor gått bort och där stod 2 kassar piller som han tagit och gömt i en källare.

Aaa ja kan kolla sa jag och hittade en guld gruva. 8st 2mg xanor 100 burkar o öppnade, Flunitrazepam 1mg 623st, somadril paket 18st, sen några starka smärtstillande oxycontin tror 14 burkar 40 och 80mg sen några hundra temesta 1mg. gav dom en 500ing sen tog ja påsarna och gick hem. treo comp med en jävla massa

Fyfan vilken lycka för dig. Skulle ju inte vart fel om man hade träffat på dom där ungarna själv hahah. Guldgruva i ordets rätta bemärkelse.
Citera
2012-10-03, 10:18
Medlem
McHarleyBandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzogreven

Och här har vi din polare http://www.youtube.com/watch?v=GXAxGOKnEUs
Citera
2012-10-03, 16:40
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McHarleyBandit
Och här har vi din polare http://www.youtube.com/watch?v=GXAxGOKnEUs
Hahahha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera