Vad ja läst nu i 3 timmar är att Xanoren 1mg små blåa från serbien, är att den lugnande effekten är mellan 3-6 timmar ,mindre ibland och ibland mer,
Fyllde nyss på 3st 1mgare, för min panik ångest med ett glas grapejuice md fruktköttet i, och innan när jag tog 3st för 5 timmar sen snart, tog jag o pressade 2 stora ren grape, cirka 3dl blev de o sköljde ner.
Samtidigt som jag inte är ute efter de ruset alla säger md alkohol, utan bara en avkoppling, de tog väck min panik ångest, men vad jag läst är att de går ut likasnabbt ur kroppen på samma dag, själva "panik ångesten kommer tbx efter 6 timmar".
Men läste också att dem 3 som jag nyss sköljde ner md grapekött-juice, kmr boosta mina gamla som ja tog för cirka 5 timmar sen.
Hur ska ja ta mig tillväga om jag inte får väck d värsta panik ångesten? Sitter bara md theralen hemma, men de är rena skiten, och ska få Legragan eller hurfan d stavas, har säkert skrivit de men inte fått svar en, jag sög på 1 tablett, och de är exakt dem jag alltid döp till "Blåa 1mgare" från en gammal langare, men dessa var från en annan, alltså smakade dem likadant o inte e falska.
Har ni ngra tips förutom alkohol, för har grape, men druckit totalt 6dl, o vill inte få minnesluckor, utan bara relaxa med en cigarett, snacka md brudar , och go musik, för lagt av md opiater o sånt som jag haf trådar om innan.
Måväl,
Siempra
EDIT: Har cirka 4 Blåa Serbiska små kvar, de som lugnat mig, vad kan ja göra md dem,? För detta ser jag som mitt sista "ta de lugnt", men blandar inte med holk eller alkohol, då jag precis hoppat ur missburuket o träffat läkare etc, och berättade hela livet etc, de misstänker bokstavs-kombination men får ine kolla mig förräns 6 månader , då jag är "knark fri från gatan", och bara gått på deras medecin.
Ngn med förslag? Är lugn och go nu, men ngt kul med dem sista 4 då? Ngn kommer säga spara dem, ngn kommer säga ta alla, men vill ha erfarna svar. e inte fast i benso testat de ngra gånger innan, men ngn idiot minns ej vilket sa åt mig att jag hade falska o ja skulle ta 10, de slutade med minnslucker att ja hde ramlat vid min gård etc, utan att jag varit medveten.
Någon med ett PERFEKT tips?
Mvh Siempra