2013-03-08, 18:26
Medlem
Siempra1337s avatar
Edit

Vad ja läst nu i 3 timmar är att Xanoren 1mg små blåa från serbien, är att den lugnande effekten är mellan 3-6 timmar ,mindre ibland och ibland mer,
Fyllde nyss på 3st 1mgare, för min panik ångest med ett glas grapejuice md fruktköttet i, och innan när jag tog 3st för 5 timmar sen snart, tog jag o pressade 2 stora ren grape, cirka 3dl blev de o sköljde ner.

Samtidigt som jag inte är ute efter de ruset alla säger md alkohol, utan bara en avkoppling, de tog väck min panik ångest, men vad jag läst är att de går ut likasnabbt ur kroppen på samma dag, själva "panik ångesten kommer tbx efter 6 timmar".

Men läste också att dem 3 som jag nyss sköljde ner md grapekött-juice, kmr boosta mina gamla som ja tog för cirka 5 timmar sen.

Hur ska ja ta mig tillväga om jag inte får väck d värsta panik ångesten? Sitter bara md theralen hemma, men de är rena skiten, och ska få Legragan eller hurfan d stavas, har säkert skrivit de men inte fått svar en, jag sög på 1 tablett, och de är exakt dem jag alltid döp till "Blåa 1mgare" från en gammal langare, men dessa var från en annan, alltså smakade dem likadant o inte e falska.

Har ni ngra tips förutom alkohol, för har grape, men druckit totalt 6dl, o vill inte få minnesluckor, utan bara relaxa med en cigarett, snacka md brudar , och go musik, för lagt av md opiater o sånt som jag haf trådar om innan.

Måväl,

Siempra

EDIT: Har cirka 4 Blåa Serbiska små kvar, de som lugnat mig, vad kan ja göra md dem,? För detta ser jag som mitt sista "ta de lugnt", men blandar inte med holk eller alkohol, då jag precis hoppat ur missburuket o träffat läkare etc, och berättade hela livet etc, de misstänker bokstavs-kombination men får ine kolla mig förräns 6 månader , då jag är "knark fri från gatan", och bara gått på deras medecin.

Ngn med förslag? Är lugn och go nu, men ngt kul med dem sista 4 då? Ngn kommer säga spara dem, ngn kommer säga ta alla, men vill ha erfarna svar. e inte fast i benso testat de ngra gånger innan, men ngn idiot minns ej vilket sa åt mig att jag hade falska o ja skulle ta 10, de slutade med minnslucker att ja hde ramlat vid min gård etc, utan att jag varit medveten.

Någon med ett PERFEKT tips?

Mvh Siempra
Senast redigerad av Siempra1337 2013-03-08 kl. 19:06. Anledning: Edit
Citera
2013-03-08, 20:46
Medlem
mannyknows2s avatar
Inrikes alpra? ej ksalol ,finns det längre
Citera
2013-03-09, 01:10
Medlem
Siempra1337s avatar
Inte fått något svar ännu,
Så ploppade i mig cirka 7 st, sög på dem, de smakade Aprozolam eller hur de stavas, för dem har ja däckat av tidigiare.

Min panikångnest e borta, men inte den avkopplingen som ja brukar ha, har druckit TOTALT 10 DL Grapejuice, både den med frukt i från maxi, och själv pressad, o då började jag med 3, sen pressade juice, väntade lite ,fick inte "Eufori" eller hur d stavas, så bad min morsa köpa vit grapejuice md fruktköttet i sig, sen ploppa ja i mig 2 till, för fått dumma idiotiska kommentarer innan och ta 15, för de trodde de va falska, fsat tog 9 och de va äkta, minnesluckor o sånt.

Men nu har jag poppat i mig 7, väntade 40 min o smällte de 3 sista i munnen för bättre effekt.
Allt jag är , är lte små trött o panikångesten e borta, men hört så mkt mer ska hända ,att ja ska va mer avkopplad etc.

varför är jag inte de? De är exakt samma som ja va avkopplad från innan,men e heller inte benso van.
Serbiska blå små, ingen skåra lr skit... men nu när ja samtidigt skriver börjar ögonen åka sakta ner.

Vad e felet? Vill ha den muskelavslappningen alla pratar om och behöver snabba svar.

Mvh Siempra
Citera
2013-03-09, 01:27
Medlem
För att få den muskelavslappnande effekten så blanda alprazolamen med en liten mängd theralen. Funkar utmärkt. Annars så smäll i dig ett par 3,5or så brukar den varma och underbara känslan smyga sig på. Även muskelavslappningen då. Alprazolam är väl inte direkt en muskelavslappnande benso tror jag. Finns ju Nitrazepam (Mogadon) och Iktorivil som är muskelavslappnande benso, nitrazepamen är även sömngivande och lugnande.
För övrigt så tycker jag att alprazolam (xanor) är den mest gudomliga medicin jag haft.
Citera
2013-03-09, 02:24
Medlem
Siempra1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av affefender
För att få den muskelavslappnande effekten så blanda alprazolamen med en liten mängd theralen. Funkar utmärkt. Annars så smäll i dig ett par 3,5or så brukar den varma och underbara känslan smyga sig på. Även muskelavslappningen då. Alprazolam är väl inte direkt en muskelavslappnande benso tror jag. Finns ju Nitrazepam (Mogadon) och Iktorivil som är muskelavslappnande benso, nitrazepamen är även sömngivande och lugnande.
För övrigt så tycker jag att alprazolam (xanor) är den mest gudomliga medicin jag haft.

Nu när jag låg på psyket prövja jag på de du nämnde, de funkade inte mot sömnen eller panik ångesten, sen nösta natt propavan eler vad de heter.

Så vi ska grääääva in i min hjärna lr så, så ja får rätt medecin, kanske livet ut,för så som mitt psyke är innan ja börja mde droger och slutar e värre, men de säger sig själv.. men tackade först nej till still noc för ja hade de hemma , men ed hade mina föräldrar slängt då jag är så unge etc.
r

Men tack för svaret, tog 4-5 st, så får se om ja kopplar av de blandat med 8 1mg:are blåa xanor, för xanoren tog väck panikångetsetn,men ville samtidigt ha de alla dillar om, vill inte röka holk för har jag slutat med efte r3 års daglgien, samma sak md opiater, de har jag också hoppat av, kom upp i 400mg ren oxykodon om dagen, började rensa sparkonto etc även om de lite privat, för ja får hela tiden ar pengarna kommer ifrån, och jag lver inte i en fattig familj :P.. aja tack, du va den enda som svara vettig iaf,dock vet jag inte hur jag gör med sömnen inatt,.

Tack igen broder/siempra
Citera
2013-03-09, 03:16
Medlem
Siempra1337s avatar
Edit

Citat:
Ursprungligen postat av affefender

Hoppas på du ser o e vaken fortfarande theralene har nte hjälpt ett piss, o vill ej röra alkohol md droger, för om sagt hoppat av missbruket, bare att trollet är kvar. Borde ja inte vara positiv os ånt? de säger alla xanor e, o idag har jag med mellan rumm med 10dcl grapejuice frukt, men fick in nya 20st, o tog först 6, för e ute efter de alla snackar om, sen 4 till. o du bad mig prova theralenet, funkade heller inte.
O har 10 kvar, vad ska ja göra? detta e mitt sista flödder tills ja får mitt egna recept o medecin.

TACKSAM FÖR ANDRA SVAR OCKSÅ, för skrivit dtta överallt, men dit va de enda vettiga svar.

Mvvh siempra

EDIT* E ABSOLUT inte van benso brukare , df jag e så förvånad. tacksam för snabba o bra svar
Senast redigerad av Siempra1337 2013-03-09 kl. 03:18. Anledning: EDIT
Citera
2013-03-09, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siempra1337
Hoppas på du ser o e vaken fortfarande theralene har nte hjälpt ett piss, o vill ej röra alkohol md droger, för om sagt hoppat av missbruket, bare att trollet är kvar. Borde ja inte vara positiv os ånt? de säger alla xanor e, o idag har jag med mellan rumm med 10dcl grapejuice frukt, men fick in nya 20st, o tog först 6, för e ute efter de alla snackar om, sen 4 till. o du bad mig prova theralenet, funkade heller inte.
O har 10 kvar, vad ska ja göra? detta e mitt sista flödder tills ja får mitt egna recept o medecin.

TACKSAM FÖR ANDRA SVAR OCKSÅ, för skrivit dtta överallt, men dit va de enda vettiga svar.

Mvvh siempra

EDIT* E ABSOLUT inte van benso brukare , df jag e så förvånad. tacksam för snabba o bra svar

Råkade somna en stund efter inlägget pga min medicin (Xanor). Min erfarenhet av alprazolam är att ,alla som jag sett en så länge ta det har mått bra och blivit flöddrade av en större eller mindre mängd.
Jag skulle nu tro att dina tabletter har dålig potens eller att de till och med har en annan sort benso i sig.
Jag fick tag på utländska Diazepam för länge sen och de ska ju vara ångestdämpande, muskelrelaxerande och kramplösande, men jag upplevde bara ångestdämpningen tyvärr trotts ett större intag och låg tolerans. Alprazolam har en lugnande och ångestdämpande effekt så du vet att de inte är muskelrelaxerande eller kramplösande.
Hade jag varit du så hade jag smällt i mig dom tio och hoppats på det bästa. Alkohol är ju det som boostar bäst tycker jag men om du nu inte vill så skit i det. Missbruk är ju inte fruktansvärt kul direkt (efter ett tag vill säga).
Tjata på din läkare tills du får något som hjälper. Man får gå igenom en jävla lista substanser innan man får det som hjälper oftast, särskilt om man är ung. Väntan på att få må bra är dryg men när väntan är över och man fått det som hjälper så var väntan fan "nästan" värt det.
Tråkigt att theralenet inte hjälpte

Må väl bror

MVH // affefender
Citera
2013-03-09, 21:59
Avslutad
Hur yttrar sig abstinens från Xanor?
Citera
2013-03-09, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Hur yttrar sig abstinens från Xanor?

Ångest, kramper, panikattacker, skakningar, sömnsvårigheter, derealisation, delirium osv.
Dessutom sitter abstinensen inte i nån dag utan i månader.
Citera
2013-03-09, 22:23
Medlem
mannyknows2s avatar
Mycket av ksalol ineehåller ej alprazolam ,utan Temazepam Restoril säljs det under inte här i sverige ,men tråkigt att det inte innehåller vad dom skall. Fick analysen igår från snuten.
Säger mycket om den kassa kvaliten på sistonde
Citera
2013-03-09, 22:33
Medlem
CompleteControls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miffo3
Ångest, kramper, panikattacker, skakningar, sömnsvårigheter, derealisation, delirium osv.
Dessutom sitter abstinensen inte i nån dag utan i månader.

Trappa ner långsamt om du käkat en längre period. Gå sen över till diazepam och ner till noll med den också så slipper du den värsta abstinensen, men det är tufft ändå.
Citera
2013-03-09, 22:37
Medlem
CompleteControls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mannyknows2
Mycket av ksalol ineehåller ej alprazolam ,utan Temazepam Restoril säljs det under inte här i sverige ,men tråkigt att det inte innehåller vad dom skall. Fick analysen igår från snuten.
Säger mycket om den kassa kvaliten på sistonde

Temazepam är ju ett av de bästa sömnmedlen enligt mig. Kan det verkligen vara billigare att göra fejkksalol med temazepam? Du kan inte lägga ut delar av analysen på ImageShack eller liknande? Skulle vara intressant att se!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in