2012-07-11, 00:56
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulan82
äntligen recept på xanor depo 3mg . funkar dom bra mot ångest har bara kört vanliga innan 1-2 mg .
ja man kan ju krossa dom . men nu menar jag fyller depo lika bra mot ångest som vanliga 1 mg ?

1st 3mg's depå-tablett borde funka bättre mot ångest än en 1mg. Personligen tycker jag också alprazolam i depåform ger en mildare "krasch".
Citera
2012-07-11, 12:16
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Ja, jag fattar ingenting. Jag gjorde ju pulver av skiten med mortel så jag krossade ju inte bara dom... Nu mortlar jag 3mg och trycker upp i röven, och hör sen.

edit: plus 3dl rom.

edit: Fast rommen tryckte jag inte upp i röven - den drack jag. Med is.

Xanor Depot löser sig sinnessjukt dåligt i vatten. Fick köra riktigt varmt vatten och en skvätt handsprit för att det skulle bli en någorlunda lösning.

Effekt? Inte direkt. Jag vet faktiskt inte. Tar jag vanlig Xanor blir jag "mjuk" i munnen och känner mig trött/pömsig, mysig och skön. Så blev det inte denna gång, inte ens när jag mortlar och trycker in det i rektum alltså...

Jävla skitmedicin! Den duger ju bara till att käka så som man ska för att hålla borta ångest. Flöddra på Depot går inte. Och inte kan man bota ångest- eller panikattacker på skiten heller.

Är jag unik? Har ni andra erfarenhet?

F.ö. svider handsprit lite i tarmen, men jag tror jag blev lite fullare! Sen somnade jag med kläderna på och vaknade på först på morgonen.
Citera
2012-07-13, 19:36
Bannlyst
Är på jakt efter xanor /alprazolam då min kran torskat ,vet inte vart jag vänder mig nu. Finns det öppna shoppar som säljer alpra?

Tacksam för all hjälp
Citera
2012-07-13, 19:42
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MP8
Är på jakt efter xanor /alprazolam då min kran torskat ,vet inte vart jag vänder mig nu. Finns det öppna shoppar som säljer alpra?

Tacksam för all hjälp
Beställ flytande från SR och återkom med resultat. Har inte hört om någon som beställt.
Citera
2012-07-13, 20:40
Medlem
bulan82s avatar
ahh så jäkla tråkigt att man bor i en del av landet där inga apotek på 6 mil hade 3 mg xanor depo hemma ... får vänta på Måndag WIEEEE då börjar min semester
som semester firande fick jag ut
200 st 300 mg lyrica
och 100 st 3mgxanor depo
100 tramadol 150 mg
100 st imovan
synd dom inte skriver ut bira också
Citera
2012-07-13, 21:06
Medlem
Hej! Jag har en liten fråga som jag misstänker att experterna här möjligen kan svara på. Fick idag tag på 20 st 1 mg Xanax samt 100 st 2 mg Klonazepam. För sex sju timmar sedan tog jag de 20 Xanaxen samt 60 Klonazepam, men jag märker så gott som ingenting!!

Någon särskild ångest käner jag inte förstås - det gjorde jag inte tidigare heller - men det konstiga är att jag inte blir påverkad på något särskilt sätt. Exempelvis var min mor här för en halvtimme sedan och det var tydligt att hon inte märkte någonting.

Enorm tolerans, säger ni? Men det har jag mycket svårt att tro eftersom jag trappat ner i en och en halv månad och de senaste två veckorna legat på 20 mg Sobril. Och detta utan att känna några speciella abstinenssymptom.

Tabletterna lanske inte innehöll vad de lovade? Jo, det kan jag försäkra att de gjorde, såvida svenska apotek inte övergått till att sälja rena sockerpiller.

Slutligen vill jag ställa en fråga som jag är säker på varit uppe här tidigare: i vilken mån boostar omeprazol Alprazolam?
Citera
2012-07-13, 21:09
Medlem
bulan82s avatar
öl+omeprazol+whisky+xanor+lyrica
lovar dig ett rus
du ska ifs inte överdriva risken finns att du vaknar upp i en annan del av landet
Citera
2012-07-13, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulan82
öl+omeprazol+whisky+xanor+lyrica
lovar dig ett rus
du ska ifs inte överdriva risken finns att du vaknar upp i en annan del av landet

Alkohol och benzo har jag tyvärr efrarenhet av, så det går bort. Några Lyrica har jag heller inte tillgång till (
Citera
2012-07-13, 21:15
Medlem
bulan82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rml
Alkohol och benzo har jag tyvärr efrarenhet av, så det går bort. Några Lyrica har jag heller inte tillgång till (

Drick Med måtta om det är första gången bara ett råd.
det kan sluta med blackout eller att du står och ringer på grannens dörr kl 04.00 och ber om en sked för du behöver något att röra om ditt varma kaffe med som du i nästa stund frågar om han har kaffe att låna ut . som sagt better safe than sorry
Citera
2012-07-15, 17:48
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Fungerar dessa 0,5or e365 eller va dom heter till att få bort flygrädsla och döda en trip?
Citera
2012-07-15, 18:59
Medlem
Jag är ute efter stavarna, någon?

EDIT: Har ettor hemma som är beställda från utlandet, och litar inte riktigt på dem då dom knappt verkar. (Har erfarenhet av en drös benzar och dessa hade knapp effekt)
Senast redigerad av AELGEN 2012-07-15 kl. 19:02.
Citera
2012-07-15, 19:08
Medlem
Tja har fått 1:mg Depot Xanor av läkaren idag, hur många behövs det för att bli lite grann då? ger dem bättre effekt om ja krossar dem? ja är inte så van vid benso så har ganska låg tolerans..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in