2011-12-15, 15:52
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Tack, ska få ett samtal från min läkare snart, det där gick hem alltså?
Det funkade! Får jag inte benzo idag så kommer jag inte klara helgen. -Menar du med medecinerna? - Nej, att leva öht

Så jävla skönt med obefintlig tolerans på benz, 15mg och en hel del lyrica gjorde mig faktiskt skönt. Tidigare gick jag på 15mg/dag i månader och jag kände verkligen inte ett smack.
Citera
2011-12-15, 16:30
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Nej de va inte depotttabletter. Ja hade tom mage. Och ölen drack ja ca 3 timmar efter ja intog den sista eftersom ja inte märkte av nån vidare effekt. Ja kände ju av effekt innan ölen, men den var jämnförbar med 2-3mg etizolam, inte vidare mycket allså. Men ja antar att det har kors-tolerans med etizolam, o att det därför inte gav så mycket. Ja kan äta 50 etizolam efter ja gått på dem några dagar.
Ja, det måste ju nästan vara någon form av korstolerans isf...

Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Det funkade! Får jag inte benzo idag så kommer jag inte klara helgen. -Menar du med medecinerna? - Nej, att leva öht

Så jävla skönt med obefintlig tolerans på benz, 15mg och en hel del lyrica gjorde mig faktiskt skönt. Tidigare gick jag på 15mg/dag i månader och jag kände verkligen inte ett smack.
Blev jäkligt glad att jag fick ut 2mg depot nu stående. När jag hade 3mg depot förut så gick jag aldrig upp i dos! Fick samma effekt varje dag i 7-8 måndader. Läkarna trodde inte på det dock, men det är faktiskt sant...
Citera
2011-12-16, 04:42
Medlem
Går det bra att använda xanor medans man även äter citalopram orifarm?
Tänkte självmedicinera 1-2 ggr i veckan, 0.5 bra dos ?
Citera
2011-12-16, 05:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nittiettan
Går det bra att använda xanor medans man även äter citalopram orifarm?
Tänkte självmedicinera 1-2 ggr i veckan, 0.5 bra dos ?
Jo, det går bra. En bra dos med.
Citera
2011-12-16, 17:22
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Ja, det måste ju nästan vara någon form av korstolerans isf...

.

"Någon form av"

Klart att de har kors-tolerans, etizolam är en Triazolobensodiazepin och Xanor är en Bensodiazepin.. O väligt lika i effekten, fast etizolam säger folk är svagare, fast jag tycker de riktiga (i blister, under namnet etilaam) är lite starkare än Xanor. Man blir även mjukare (mer muskelavslappnande effekt) av etizolam.

Finns ingen benso mer lik etizolam än Xanor så helt klart har de kors-tolerans.
Citera
2011-12-16, 22:14
Medlem
Negaducks avatar
Haha, gav farsan några xanor vilket jag själv inte har testat än, helt plötsligt börjar han få världens städmani och har snart städat hela lägenheten. Vet inte hur länge den där jävla dammsugaren varit igång nu.
Citera
2011-12-17, 18:07
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
"Någon form av"

Klart att de har kors-tolerans, etizolam är en Triazolobensodiazepin och Xanor är en Bensodiazepin.. O väligt lika i effekten, fast etizolam säger folk är svagare, fast jag tycker de riktiga (i blister, under namnet etilaam) är lite starkare än Xanor. Man blir även mjukare (mer muskelavslappnande effekt) av etizolam.

Finns ingen benso mer lik etizolam än Xanor så helt klart har de kors-tolerans.
Har ingen koll på Etizolam, men det ska testas! Xanor är också en triazolobensodiazepin tillsammans med bland annat Halcion och Estazolam.

Jag har inte brytt mig om att kolla upp Etizolam faktiskt, men jag måste nog testa den då! Läste en massa olika inlägg där folk sa att det var dålig effekt på denna, men det är en potent benso då alltså?
Senast redigerad av alprazolam_ 2011-12-17 kl. 18:09.
Citera
2011-12-17, 18:14
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Har ingen koll på Etizolam, men det ska testas! Xanor är också en triazolobensodiazepin tillsammans med bland annat Halcion och Estazolam.

Jag har inte brytt mig om att kolla upp Etizolam faktiskt, men jag måste nog testa den då! Läste en massa olika inlägg där folk sa att det var dålig effekt på denna, men det är en potent benso då alltså?

Om man köper de i blister av märket etilaam så är de bra effekt.. ja har äte 3st etiz idag med 1,5mg xanor.. Bra shit.
Citera
2011-12-17, 18:22
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Om man köper de i blister av märket etilaam så är de bra effekt.. ja har äte 3st etiz idag med 1,5mg xanor.. Bra shit.
Ok ok. Låter fint det! Vad ligger dom på för styrka förresten?
Citera
2011-12-17, 18:33
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ok ok. Låter fint det! Vad ligger dom på för styrka förresten?

1mg etizolam per pellet/tablett. Tar man runt 5 så blire bra.
Citera
2011-12-19, 19:03
Bannlyst
Hej

Hämtade nyss en oöppnad xanor 2mg burk och det var så fint att ta 1st stav och svälja med lite Etizolam i kroppen redan. den ska sparas mycket på den fina glas burken.

Har inte förstått varför där är en plast grej på locket som går ner i flaskan. Någon med förklaring till detta??
Citera
2011-12-19, 19:13
Medlem
känner mig som världens lyckligaste människa, som har en farmor som har alprozolam utskriven som jag ska snart få, )))
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in