2011-02-12, 10:59
Medlem
D.Winchesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VTOD
Hej är onax 2mg något för mig? Jag är mest ute efter kunna höja humöret lite hela dagen och lite mer på kvällen då jag nu upplevs som väldigt trött och sur för det mesta. Har svårt att ta tag i saker både på jobbet och hemma.

Går inte på några mediciner, inte heller krypton missbrukare för det har jag bara använt enstaka helger under hösten. kanske 18gram på hela hösten och senast på julafton.

Onax verkar bara i 2-3 timmar, så det är något du kommer behöva ta flera gånger per dag om du ska hålla igång effekten. Själv funkar det för mig att ta 0,5-1mg när jag känner mig hopplös för att få upp humöret och hålla det där. Effektiviteten höjs också för min del, men sitter jag stilla så är det lätt att tröttheten tar över.

Det dumma är toleransen byggs upp ganska snabbt så om du tar det regelbundet så kommer du behöva öka dosen för att uppnå samma känsla som innan. Men tar du uppehåll ett par dagar till och från så ska det nog inte vara några problem. Har tagit det i över sex månader och känner fortfarande av så låga doser pga. mina uppehåll.
Citera
2011-02-12, 18:38
Medlem
Intressant.
Jobbet klarar jag egentligen av utan problem även fast jag känner mig lite nere så blir nog inte att ta det på jobbet för jag kör en del bil i tjänsten.

Går det att sova om man tar 2mg vid 17.00 och vill sova runt 22?
Citera
2011-02-12, 18:43
Medlem
Citat:
Intressant.
Jobbet klarar jag egentligen av utan problem även fast jag känner mig lite nere så blir nog inte att ta det på jobbet för jag kör en del bil i tjänsten.

Går det att sova om man tar 2mg vid 17.00 och vill sova runt 22?
Det går nog bra men skulle ta 0.5-1mg vid 5 för att se hur det påverkar dig och sen kanske 1 mg till innan du går och lägger dig om du har svårt att sova.
Citera
2011-02-12, 21:37
Medlem
narkis avatar
Citat:
Hej är onax 2mg något för mig? Jag är mest ute efter kunna höja humöret lite hela dagen och lite mer på kvällen då jag nu upplevs som väldigt trött och sur för det mesta. Har svårt att ta tag i saker både på jobbet och hemma.

Går inte på några mediciner, inte heller krypton missbrukare för det har jag bara använt enstaka helger under hösten. kanske 18gram på hela hösten och senast på julafton.

nej Xanor är inget för dig om du redan är trött.

Skulle rekommendera Tramadol faktiskt,
Citera
2011-02-15, 01:10
Medlem
daddyfreshs avatar
Fick höra att en kunde ordna Xanor 1 mg. Alla hade fått sina leverans och så men priserna ligger på 20 kr per tablett och 16 kr per tablett vid större mängder. Är dessa priser rimliga?
Citera
2011-02-15, 16:35
Medlem
D.Winchesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daddyfresh
Fick höra att en kunde ordna Xanor 1 mg. Alla hade fått sina leverans och så men priserna ligger på 20 kr per tablett och 16 kr per tablett vid större mängder. Är dessa priser rimliga?

Priserna ligger på runt 20-25kr för 2mg har jag för mig.
Citera
2011-02-15, 18:47
Medlem
Phosphoruss avatar
Om man är nybörjare på Xanor, får man effekt vid första tabletten då?
Hur känns det i sådana fall?
Citera
2011-02-15, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phosphorus
Får garanterat effekt av tabletten beroende på hur stark den är men om du inte har mycket ångest blir du nog mest trött.
Citera
2011-02-15, 20:32
Medlem
joinar denna club älskar benz
Citera
2011-02-17, 14:45
Medlem
Creepy24s avatar
Vad är bäst. Tugga stavarna eller svälja dom hela? Vilket ger bäst rus? Mvh
Citera
2011-02-17, 15:52
Medlem
EleanorRigbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phosphorus

Jag fick dem för panikångest, hade aldrig provat benso av något slag innan, jag minns att jag satt på fiket på sjukhuset och drack te och tog den första tabletten, satt där och väntade och efter en stund kände jag att nu kan jag köra hem och nu ska jag ta tag i det och det.
Det var en känsla som var otrolig, som att pusta ut.
Tyvärr känner jag inte så längre och har dessa på recept, men känslan är borta!
Citera
2011-02-17, 16:20
Medlem
hvuXs avatar
Jag lider av kraftig oro och ångest dygnet runt (plus AS, eh).

Igår började jag med 3 x 0,25 vid morgon lunch och kväll, och jag kan faktiskt påstå att det känns lite lugnare i huvudet - aldrig någonsin känt mig på den nivån jag befinner mig på nu .

Så jag tar och joinar fancluben .., och funderar på att höja till 0,5 om ett par veckor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in