2011-06-04, 19:33
Bannlyst
Fantastiskt, jag har faktiskt kvar kuberna som det sägs vara 2,3mg :-) Hade ett par tusen för ett par år sedan och lyckligtvis har jag några av dessa kvar. Någon som gillade dom? Kan säga att uttryckte "out of date" är riktigt, snarare 1,5mg MAX kvar i dessa gamlingar. Brukar ta mig en sådan faktiskt tillsammans med kristall MDMA i min lägenhet i Stockholm. Nej, nu babblar jag på allt för mycket tack vara alla droger man har i kroppen
Senast redigerad av azizforumer 2011-06-04 kl. 19:36.
Citera
2011-06-04, 21:31
Medlem
Dayzleepers avatar
En fråga...

Får man samma effekt av att krossa en Alprazolam Krka 1mg depottablett som man får av samma piller 1mg fast utan depoteffekt???

Läste att man får full effekt av depottabletten efter flera timmar och så länge vill man ju inte vänta...
Citera
2011-06-04, 21:34
Medlem
jimpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dayzleeper
Får man samma effekt av att krossa en Alprazolam Krka 1mg depottablett som man får av samma piller 1mg fast utan depoteffekt???

Inta tabletten sublingualt (under tungan), detta gör att du först och främst slipper depoteffekten men också att substansen går ut i blodet mycket snabbare. Det är bara att lägga den under tungan och låta den smälta där, rör om lite med tungan så att ämnet jämnar ut sig bland blodkärlen som snappar upp substansen.
Citera
2011-06-04, 23:05
Medlem
Dayzleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimps
Inta tabletten sublingualt (under tungan), detta gör att du först och främst slipper depoteffekten men också att substansen går ut i blodet mycket snabbare. Det är bara att lägga den under tungan och låta den smälta där, rör om lite med tungan så att ämnet jämnar ut sig bland blodkärlen som snappar upp substansen.

Tack för ditt snabba svar! Man kan alltid lita på en Flashbackare
Citera
2011-06-05, 21:00
Medlem
litteraturfantasts avatar
Aningen OT.

Hur förvarar jag lösa tabletter ( stavar, även om det är samma sak ) bäst? Mörkt, svalt och torrt, så långt är jag med.
Men håller dom bäst i en plastpåse eller i en tom gammal medicin/ vitaminburk, har det nån betydelse?
Tänker mig nämligen att det kan bildas fukt i en plastpåse? Är inte så bra på det där med kemi, fysik tyvärr.

Sen en annan sak. Finns det nån typ av förvaringsförpackning som inte polishundarna kan lukta sig till? För dom känner väl benzo?
Citera
2011-06-08, 22:17
Medlem
Malrs avatar
Hur är det att skjuta Xanor? Hur filtrerar man bort bindningsmedlen osv? Är det ens värt det?
Citera
2011-06-08, 22:28
Medlem
gufbls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Hur är det att skjuta Xanor? Hur filtrerar man bort bindningsmedlen osv? Är det ens värt det?

Personligen tycker jag det är helt värdelöst, filtrerar med ciggfilter, men det känns ju knappt. Ät dem eller rövpanna is the way to go.
Senast redigerad av gufbl 2011-06-08 kl. 22:32.
Citera
2011-06-08, 22:32
Medlem
jimpss avatar
Citat:

Du använder mikronfilter vilket är dyrt. Jag har skrivit om det i en tråd om OxyContin. För att det ens ska vara värt att ta hem bör du beställa minst ett 50-pack (vilket jag gjorde). Sedan måste du kolla up huruvida vattenlösligt alprazolam är jag tror det är en substans med dålig vattenlöslighet.

Dormicum (midazolam) är vad jag vet den enklaste benson att lösa upp i vatten för att injicera. Om du ska injicera piller måste du ha mikronfilter om du är mån om din hälsa, annars skjuter du sönder dina organ till slut, eller rättare sagt proppar igen dem.

Tror alprazolam löser sig bättre i sprit som gufbl sa, men det är väl inget du vill skjuta direkt.
Citera
2011-06-08, 22:54
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gufbl
Personligen tycker jag det är helt värdelöst, filtrerar med ciggfilter, men det känns ju knappt. Ät dem eller rövpanna is the way to go.
Hur mycket effektivare är rövpanna i jämförelse med oralt då?
Citera
2011-06-08, 23:04
Medlem
gufbls avatar
Citat:
Hur mycket effektivare är rövpanna i jämförelse med oralt då?

Svårt o säga men det funkar ju helt klart, snabbare också. Jag tycker det nog funkar ungefär lika bra, problemet om du ska knapra benzo med en proppfull mage kan rövpanna vara o föredra

Testa med rövpanna, jag väntar på din rapport =)
Senast redigerad av gufbl 2011-06-08 kl. 23:13.
Citera
2011-06-09, 00:00
Medlem
-Gurkburken-s avatar
Citat:

Varför ens sitta o fundera på att skjuta xanor??

Av vilken anledning skulle det ge något att skjuta istället för att bara göra det enkla och svälja tabletten/tabletterna?

Är det för att det ska slå snabbare?

Du har inte reflekterat över att den tid det tar för dig att hålla på o krångla med att lösa upp xanan, fixa med verktyg etc i slutänden garanterat tagit längre tid än om du bara svalt tabletten från första början?

Förstår inte denna fetisch för att skjuta o snorta allt

Om något så kan du ju skölja ner xanan med grapejuice det är ju bevisat kunna förstärka effekten av benso.
Citera
2011-06-09, 00:06
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gufbl
Svårt o säga men det funkar ju helt klart, snabbare också. Jag tycker det nog funkar ungefär lika bra, problemet om du ska knapra benzo med en proppfull mage kan rövpanna vara o föredra

Testa med rövpanna, jag väntar på din rapport =)
Det ska jag definitivt göra. Kommer med rapport strax...

OT: Injicerade för övrigt för första gången i mitt liv nyss. Bara vatten visserligen men jag ville bara se så jag gjorde rätt. Jag fick svar och det gick bra i alla fall, även om det gör lite ont på armen nu. Men det antar jag är normalt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in