2009-11-25, 14:17
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knivskuren
du verkar arg vill du ha en kram?

Jättegärna faktiskt. Det där är enda gången i mitt liv jag skrivit "sök", vilken jävla lärarinna jag är. Kommer inte hända igen. Grejen är att folk frågar hela tiden om dessa piller som verkar cirkulera i hela Sverige, läs lite här och i identifieringstråden... jaja, min xanoravtändning har skruvat upp sig på max nu för att gå topic.
Citera
2009-11-26, 04:59
Medlem
Sleazebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
min xanoravtändning har skruvat upp sig på max nu för att gå topic.

Jag lider med dig, vill inte ens föreställa mig hur det måste vara att gå igenom, men blir det inte värre av att du är inne i den här sektionen?
Fast det kanske är skönt att fokusera lite på något.
Hur går nedtrappningen för dig? Och vilka doser var du uppe i innan du började vända det? Genomgår du allt det här själv eller får du i alla fall någon hjälp?
Jag önskar dig fortsatt lycka till, du verkar vara klok nog så du kommer säkerligen att klara det här.
Keep it up och bit ihop.
Citera
2009-11-26, 05:03
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazebag
Jag lider med dig, vill inte ens föreställa mig hur det måste vara att gå igenom, men blir det inte värre av att du är inne i den här sektionen?
Fast det kanske är skönt att fokusera lite på något.
Hur går nedtrappningen för dig? Och vilka doser var du uppe i innan du började vända det? Genomgår du allt det här själv eller får du i alla fall någon hjälp?
Jag önskar dig fortsatt lycka till, du verkar vara klok nog så du kommer säkerligen att klara det här.
Keep it up och bit ihop.

Tack för omtanken. Vill inte vara här, kan bara inte sluta. Jag har en tråd som jag inte vet hur man länkar till som heter "Kliva av Xanor " i Drogrehabilitering där det står väldigt utförligt.
Citera
2009-11-26, 05:41
Medlem
Sleazebags avatar
Citat:
Jag har en tråd som jag inte vet hur man länkar till som heter "Kliva av Xanor " i Drogrehabilitering där det står väldigt utförligt.

Det är lugnt, jag tar och länkar:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=1014720

Återkommer i tråden i fråga när jag har läst igenom hela.
Skönt att se att du får både hjälp, råd och ryggdunk, blir alltid lite varm inombords när jag stöter på äkta empati och broderskap här på flashback.
Citera
2009-11-26, 05:52
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazebag
Det är lugnt, jag tar och länkar:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=1014720

Återkommer i tråden i fråga när jag har läst igenom hela.
Skönt att se att du får både hjälp, råd och ryggdunk, blir alltid lite varm inombords när jag stöter på äkta empati och broderskap här på flashback.

Ja visst fan blir man glad, så mycket respons hade jag inte väntat mig. För att gå topic så var stavarna den självklara favoriten, är du torsk själv?
Citera
2009-11-26, 09:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knivskuren
Måste fråga kom över ett 100 packe blå/lila "juggxanor".. 'är det något och ha? fick dega 13 spänn st

Sure, klart dom är, bara tuta och köra
Citera
2009-11-26, 12:07
Medlem
Caesarns avatar
Hur länge "håller" Xanor? Kan jag ha dom liggandes i flera år utan att dom blir dåliga?
Citera
2009-11-26, 12:44
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caesarn
Hur länge "håller" Xanor? Kan jag ha dom liggandes i flera år utan att dom blir dåliga?

Japp förvara dem bra i någon burk bara.
Citera
2009-11-26, 12:59
Medlem
Har ni som brukar lyrica upplevt en starkare effekt av xanor och andra benzodiazepiner?
Lyrica verkar vara bra på att boosta benzo, står på wikipedia:
Lyrica increases neuronal GABA levels by producing a dose-dependent increase in glutamic acid decarboxylase activity.[1] Glutamic acid decarboxylase (GAD) is the enzyme that converts the excitatory neurotransmitter glutamate into the inhibitory GABA in a single step. For this reason, pregabalin greatly potentiates benzodiazepines, barbiturates & other depressants.
Citera
2009-11-26, 13:12
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av optimum
Har ni som brukar lyrica upplevt en starkare effekt av xanor och andra benzodiazepiner?
Lyrica increases neuronal GABA levels by producing a dose-dependent increase in glutamic acid decarboxylase activity.[1] Glutamic acid decarboxylase (GAD) is the enzyme that converts the excitatory neurotransmitter glutamate into the inhibitory GABA in a single step. For this reason, pregabalin greatly potentiates benzodiazepines, barbiturates & other depressants.
Hmm, ska genast prova!
Citera
2009-11-26, 14:02
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av optimum

Nåt så in i helvete boostar det också. Kunde käka flera gram lyrica och halsa tre tropiocanalitrar med golden grape om dagen for the buzz. Gory days.
Citera
2009-11-26, 14:32
Bannlyst
Citat:
Jättegärna faktiskt. Det där är enda gången i mitt liv jag skrivit "sök", vilken jävla lärarinna jag är. Kommer inte hända igen. Grejen är att folk frågar hela tiden om dessa piller som verkar cirkulera i hela Sverige, läs lite här och i identifieringstråden... jaja, min xanoravtändning har skruvat upp sig på max nu för att gå topic.

Känns så jävla otroligt att det verkligen är 1mg i dom här små blåa rackarna.. tippade på 0,5 men aja där ser man.. otroligt ojämna iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in