2010-02-11, 15:40
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Jag somnar I vanliga doser på Xanor blir jag extremt utåtriktad och vågar ta för mig av saker. Jag blir aldrig elak eller otrevlig
Ja jävlar vad social man blir.
Citera
2010-02-12, 01:44
Medlem
adagios avatar
Vad tycker ni om 2 mg:arna xanor, är bra, kommer inte riktigt ihåg trycket på den räta sidan, men hel schysst faktiskt. Hoben jag köpte tabsen av påstod att de t o m var bättre än stavarna (2mg:arna)
Citera
2010-02-12, 03:46
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adagio
Vad tycker ni om 2 mg:arna xanor, är bra, kommer inte riktigt ihåg trycket på den räta sidan, men hel schysst faktiskt. Hoben jag köpte tabsen av påstod att de t o m var bättre än stavarna (2mg:arna)

Var dom svenska? Hur såg dom ut?
Citera
2010-02-12, 06:37
Medlem
Ida Bs avatar
Xanor=funktionell, fast ännu bättre...
Citera
2010-02-12, 22:58
Medlem
adagios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Var dom svenska? Hur såg dom ut?
Är osäker. De var blå och fyrkantiga.
Citera
2010-02-13, 11:10
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adagio
Är osäker. De var blå och fyrkantiga.

Antagligen Xanor depot 2mg.
Citera
2010-02-14, 03:00
Medlem
Reds avatar
Kör på svenska Xanor 2 mg stavar, 2 mg på morgonen innan jobb sen 1 mig på kvällen efter jobb.
Citera
2010-02-14, 11:45
Medlem
Någon som vet ifall det fins Xanor 5 mg?
Hur ser de ut och vilket märke?
Citera
2010-02-14, 12:45
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dexter89
Någon som vet ifall det fins Xanor 5 mg?
Hur ser de ut och vilket märke?

Nej, det finns det inte. Dom starkaste är på 3mg och det är depot.
Citera
2010-02-14, 13:46
Medlem
Jag har käkat lite olika sorters Benzo under 9 års tid pga av kraftig ångest/panikångest. Men Xanor är bäst, mot ångest iallafall. Men det är ju jävligt beroendeframkallande. Tog mig ca 1 vecka att bli fast. Kan inte klara mig utan nu :-/

Började med 4 mg om dagen 2 mg på morgonen och 2 mg på kvällen, däckade totalt. Sedan har dosen varierat lite beroende på hur jag mår.

I dagsläget tar jag mellan 0,5 mg och upp till 3 mg. Dessutom tar jag också 2 mg Xanor Depot.

Kan inte fungera normalt utan dem, blir lugn, gladare, med avslappnad och ens bekymmer känns hanterbara.

Käkar dessutom 10 mg stilnoct och 25mg* 4st propavan varje kväll för att överhuvudtaget kunna sova.

Dock kan jag ju säga att det i princip förstört mitt liv.

Krossade just 3mg Xanor Depot och käkade upp men jag känner inta av det. :-/
Senast redigerad av Barbie79 2010-02-14 kl. 13:52.
Citera
2010-02-14, 15:47
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbie79
Jag har käkat lite olika sorters Benzo under 9 års tid pga av kraftig ångest/panikångest. Men Xanor är bäst, mot ångest iallafall. Men det är ju jävligt beroendeframkallande. Tog mig ca 1 vecka att bli fast. Kan inte klara mig utan nu :-/

Började med 4 mg om dagen 2 mg på morgonen och 2 mg på kvällen, däckade totalt. Sedan har dosen varierat lite beroende på hur jag mår.

I dagsläget tar jag mellan 0,5 mg och upp till 3 mg. Dessutom tar jag också 2 mg Xanor Depot.

Kan inte fungera normalt utan dem, blir lugn, gladare, med avslappnad och ens bekymmer känns hanterbara.

Käkar dessutom 10 mg stilnoct och 25mg* 4st propavan varje kväll för att överhuvudtaget kunna sova.

Dock kan jag ju säga att det i princip förstört mitt liv.

Krossade just 3mg Xanor Depot och käkade upp men jag känner inta av det. :-/

Det är bara meningen att man ska äta benso under korta perioder (läs 1-3 månader) om man nu inte är riktigt psykiskt störd/instabil på riktigt. Annars så kommer de förstöra ditt liv på ett eller annat sätt förr eller senare. Jag gjorde själv samma misstag som dig. Byt till diazepam och försök trappa ur det under något halvår/år, det är värt det.
Citera
2010-02-14, 16:10
Medlem
vad får man ungefär ge för xanor på gatan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in