Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
Jag själv har lite svårt att hitta motivationen till att jaga enstaka varor, dels till det högra priset för upp till 35kr stycket! Så om det finns möjlighet att köpa 100st för typ 1200 kr så tilltalar det mig mycket mer än att komma hem med 7 stycken xanor för 245kr. Ett stort bonus om ännu en sak jag kan tänka mig betala mer för är om de kommer i orginallförpacning, burk eller blister. Har då full förståeldes.
Hur ser ni andra på det, köper ni grisen i säcken om det verkar lovande med det stora fråge tecknet om vad det egentligen är. Kan det vara så att ni tar kranens ord vad det är?
Länge sen jag inte hade piller på recept som jag vill ha, men då hostade man väl upp 140 spänn för sju ksaloler...Visste inte då att kranen över mig var en god vän som höll detta hemligt för mig, mycket absurt, goda minnen...
ksalolerna som florerar i Sverige är ju alltid "de bästa", det är faktiskt olika tryck i dom, man ska kunna ställa dem på högkant, då kan det vara så mycket som 1,5mg i varje...
sen stavar ibland tre för hundra (1000ggr av 1000 hellre såna än "smurfarna"), lila för tjugan... vet inte om jag förstår frågan.