2009-11-21, 00:43
Medlem
DhaStoners avatar
må riktigt bra nu efter 6mgxanor, och ddrack precis runt 6cl riktgt fin cocgnac

Och rökt en massa bong såklart, standrad brunt bara men de räcker
Citera
2009-11-21, 00:48
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DhaStoner
må riktigt bra nu efter 6mgxanor, och ddrack precis runt 6cl riktgt fin cocgnac

Och rökt en massa bong såklart, standrad brunt bara men de räcker

Ta det lugnt med spriten bara, låter som om du redan är inne i "kommer inte ihåg"-zonen
Citera
2009-11-21, 04:15
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe_86
styck pris på upjohn runt 8-10kr mer hade jag inte betalat. hundra pack runt 700-800kr.

Låter inte som ett representativt pris för ett tvärsnitt av marknaden, ärligt talat. Som vanligt beror det säkert på var man bor och så vidare men inrikes på nätet har de väl alltid legat närmare 15. Så grattis till dina kontakter, men är dom verkligen representativa (och därmed relevanta)?
Citera
2009-11-21, 10:44
Medlem
Himmler!s avatar
OT raderat. Ännu en gång, inget snack om mätbutiker i det här forumet.

Mod.
Citera
2009-11-21, 15:07
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
Låter inte som ett representativt pris för ett tvärsnitt av marknaden, ärligt talat. Som vanligt beror det säkert på var man bor och så vidare men inrikes på nätet har de väl alltid legat närmare 15. Så grattis till dina kontakter, men är dom verkligen representativa (och därmed relevanta)?

Håller helt klart med här, 15-20 kostar dom beroende på hur många man köper (om man inte går ett steg längre upp i ledet). Skulle säga att du får pröjsa 1500 för ett hundrapack äkta lila i en vanlig svenska stad.
Citera
2009-11-21, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Håller helt klart med här, 15-20 kostar dom beroende på hur många man köper (om man inte går ett steg längre upp i ledet). Skulle säga att du får pröjsa 1500 för ett hundrapack äkta lila i en vanlig svenska stad.

Så med en facit i hand så kan ett 100 pack 1mg upjohn xanor som är tillverkade i Sverige vara allt ifrån 800kr upp till 1300kr och stick priset per styck kan hamna mellan 8kr upp till 20kr?

Har hört att de kan ta upp till 35kr stycket för 1mg xanor,upjohn som tillverkats i sverige om de säljs en och en på gatan!

Så man kan vara glad om man köper 100st för 800kr men man kan fortfarande vara rätt så nöjd om man nästa dag betalar 1500 för samma sak! Härlig precökning på många precent! Tur man är kapitalst
Citera
2009-11-21, 17:10
Medlem
Ganjazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe_86
styck pris på upjohn runt 8-10kr mer hade jag inte betalat. hundra pack runt 700-800kr.

Bli min vän!
Citera
2009-11-21, 17:17
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
Så med en facit i hand så kan ett 100 pack 1mg upjohn xanor som är tillverkade i Sverige vara allt ifrån 800kr upp till 1300kr och stick priset per styck kan hamna mellan 8kr upp till 20kr?

Har hört att de kan ta upp till 35kr stycket för 1mg xanor,upjohn som tillverkats i sverige om de säljs en och en på gatan!

Så man kan vara glad om man köper 100st för 800kr men man kan fortfarande vara rätt så nöjd om man nästa dag betalar 1500 för samma sak! Härlig precökning på många precent! Tur man är kapitalst

Ha ha ha...
Citera
2009-11-21, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Ha ha ha...

Jag själv har lite svårt att hitta motivationen till att jaga enstaka varor, dels till det högra priset för upp till 35kr stycket! Så om det finns möjlighet att köpa 100st för typ 1200 kr så tilltalar det mig mycket mer än att komma hem med 7 stycken xanor för 245kr. Ett stort bonus om ännu en sak jag kan tänka mig betala mer för är om de kommer i orginallförpacning, burk eller blister. Har då full förståeldes.

Hur ser ni andra på det, köper ni grisen i säcken om det verkar lovande med det stora fråge tecknet om vad det egentligen är. Kan det vara så att ni tar kranens ord vad det är?
Citera
2009-11-22, 12:40
Medlem
Jungles avatar
Citat:

I södra Sverige kostar dom oftast max 15 kr / st och ett hundra pack ca 1000 kr, inte mer.
Citera
2009-11-22, 13:06
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Jag själv har lite svårt att hitta motivationen till att jaga enstaka varor, dels till det högra priset för upp till 35kr stycket! Så om det finns möjlighet att köpa 100st för typ 1200 kr så tilltalar det mig mycket mer än att komma hem med 7 stycken xanor för 245kr. Ett stort bonus om ännu en sak jag kan tänka mig betala mer för är om de kommer i orginallförpacning, burk eller blister. Har då full förståeldes.

Hur ser ni andra på det, köper ni grisen i säcken om det verkar lovande med det stora fråge tecknet om vad det egentligen är. Kan det vara så att ni tar kranens ord vad det är?

Länge sen jag inte hade piller på recept som jag vill ha, men då hostade man väl upp 140 spänn för sju ksaloler...Visste inte då att kranen över mig var en god vän som höll detta hemligt för mig, mycket absurt, goda minnen...

ksalolerna som florerar i Sverige är ju alltid "de bästa", det är faktiskt olika tryck i dom, man ska kunna ställa dem på högkant, då kan det vara så mycket som 1,5mg i varje...

sen stavar ibland tre för hundra (1000ggr av 1000 hellre såna än "smurfarna"), lila för tjugan... vet inte om jag förstår frågan.
Citera
2009-11-22, 15:32
Medlem
Araknofobis avatar
10-15kr tycker jag är okay pris för de lila fina, mitt problem är att få tag på någon stabil kran. För ett par veckor sen kunde jag köpa blåa stavar för 20kr/st men då hade jag ont om cash så det blev inte så många tyvärr. Samma stad som dig kstrom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in