2010-02-14, 17:16
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gonzo91
vad får man ungefär ge för xanor på gatan?

25 riksdaler är nog ett ganska genomsnittligt pris för svenska 2mg stavar men har hört folk som har betalat upp till fan 50 kr för 2mg stavarna men de blir ju billigare ju fler du köper
Citera
2010-02-14, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Det är bara meningen att man ska äta benso under korta perioder (läs 1-3 månader) om man nu inte är riktigt psykiskt störd/instabil på riktigt. Annars så kommer de förstöra ditt liv på ett eller annat sätt förr eller senare. Jag gjorde själv samma misstag som dig. Byt till diazepam och försök trappa ur det under något halvår/år, det är värt det.

Jag är inte psykiskt störd, bara väldigt skör som person med MYCKET ångest, har haft ångest sedan jag var lite barn.

Och de har redan förstört mitt liv, kan och vill inte sluta. Har inte lust att leva med sådan ångest för resten av mitt liv.
Citera
2010-02-14, 17:40
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gonzo91
vad får man ungefär ge för xanor på gatan?

1mg, 10-20kr/st
2mg, 20-40kr/st

Mängd rabatt finns oftast och allt beror helt på kranen du handlar av. 10-15kr för 1mg och 15-25kr för 2mg är att föredra.
Citera
2010-02-14, 17:45
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbie79
Jag är inte psykiskt störd, bara väldigt skör som person med MYCKET ångest, har haft ångest sedan jag var lite barn.

Och de har redan förstört mitt liv, kan och vill inte sluta. Har inte lust att leva med sådan ångest för resten av mitt liv.

Förstår hur du känner. Jag upplevde att benso fick mig att förlora all form av känslor, jag kunde inte må dåligt men jag kunde heller inte känna lycka när jag borde det. Minnet var helt käpprätt åt helvete och man glömde saker och blev virrig. I slutändan så är det inte värt det för mig och jag slutade därför, det händer väll fortfarande att jag tar benso någon dag ibland om jag känner att det kan bli en jobbig dag. Men annars försöker jag hålla mig bort ifrån det. Frågan man kan ställa sig är hur ska man någonsin kunna må bra om man aldrig mår dåligt?
Citera
2010-02-14, 19:17
Medlem
kentiiis avatar
Går ni upp i vikt när ni äter xanax?
Citera
2010-02-14, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Nej, det finns det inte. Dom starkaste är på 3mg och det är depot.

Okej, tack för svaret! Nu slapp jag åka på en blåsning om man så säger...
Tråkigt att det fins så mkt oärliga människor!
Citera
2010-02-14, 19:31
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kentiii

Det kan påverka vikten, men är en så pass sällsynt och individuell biverkning att den inte riktigt är dokumenterad.

Personligen så går jag indirekt upp i vikt av Alprazolam, för min del så får jag tummen ur röven och orkar laga mat samt att jag får ungefär samma sug som jag får av alkohol, allt smakar lite bättre och därför enklare att äta.
Citera
2010-02-14, 20:20
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dexter89
Tråkigt att det fins så mkt oärliga människor!

Det är en sådan bransch tyvärr
Citera
2010-02-14, 20:21
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Personligen så går jag indirekt upp i vikt av Alprazolam, för min del så får jag tummen ur röven och orkar laga mat samt att jag får ungefär samma sug som jag får av alkohol, allt smakar lite bättre och därför enklare att äta.

Intressant att du upplever smaker bättre på alpra. Själv så upplever jag alla smaker annorlunda och sämre när jag tagit alpra, blir nästan som allt smakar lite avslaget.
Citera
2010-02-14, 20:31
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Intressant att du upplever smaker bättre på alpra. Själv så upplever jag alla smaker annorlunda och sämre när jag tagit alpra, blir nästan som allt smakar lite avslaget.

Nja, jag formulerade mig väl dåligt. Jag får ungefär samma smaksinne som att käka när man är full, allt går ner enklare än vanligt, nästan oavsett ur det smakar, eftersom att jag är dålig med maten annars så är det en fröjd för min del (inte för att jag har några störningar men rent allmänt dålig på att laga mat till mig själv), även om smaken i sig kanske är bättre än annars.
Citera
2010-02-14, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kentiii

Jag upplever att aptiten ökar och då äter man ju mer och går upp i vikt.
Citera
2010-02-15, 07:45
Medlem
kentiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbie79
Jag upplever att aptiten ökar och då äter man ju mer och går upp i vikt.
Nej jag äter som vanligt men har ökat 5kg på 1 månad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in