2009-01-22, 10:23
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Inte för att jag är intresserad av xanor eller liknande skit som är till för deprimerade människor, men jag tycker att det är patetiskt och egoistiskt att inte vilja hjälpa till folk som vill ha lite xanor men som inte vet var man kan hitta det.

Det kallas för maktkåt och egoism!

Men du ditt utvecklingsstörda mongoloida tampongsnöre, det finns fjortonåringar som reggar sig och vill ha tag i piller, ska man hjälpa dom???

Det finns snutar därute som vill ha tag i adresser, ska man hjälpa dom???
Citera
2009-01-22, 11:00
Medlem
MrFreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Men du ditt utvecklingsstörda mongoloida tampongsnöre, det finns fjortonåringar som reggar sig och vill ha tag i piller, ska man hjälpa dom???

Det finns snutar därute som vill ha tag i adresser, ska man hjälpa dom???

Utvecklingsstörd och mongolid? Herregud, det visar bara vilken ynklig människa du är som kallar folk för sådana hemska saker.

Det är som att kalla någon för din vidriga cancerskit, eller din enfotade idiot (om man nu har blivit med om en olycka eller fötts med bara ett ben).

Använd rätt ord utan att gå på som en osäker typ utan argument.

Stack mitt inlägg i ögat eller....mm jag tror det.
Citera
2009-01-22, 12:05
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Utvecklingsstörd och mongolid? Herregud, det visar bara vilken ynklig människa du är som kallar folk för sådana hemska saker.

Det är som att kalla någon för din vidriga cancerskit, eller din enfotade idiot (om man nu har blivit med om en olycka eller fötts med bara ett ben).

Använd rätt ord utan att gå på som en osäker typ utan argument.

Stack mitt inlägg i ögat eller....mm jag tror det.

Men vem fan är du?

Varför lägger du dig i en diskussion där Du varken har argument, tips, eller råd, utan bara häver ur dig nåt ogenomtänkt?

Du äter ju inte ens tabletter supermario?

Nu ligger det till så här; många människors liv hänger på dessa nätshoppar, människor som har vart på psykakuten och fått en klapp på axeln och en näve sockerpiller med sig hem, är beroende av den illegala marknaden!

Detta på grund av svensk sjukvårds uppknullade jävla idéer som i många fall resulterar i att människor hänger sig i ett rep för att läkare är rädda för att skriva ut fungerande tabletter!

Och ja, du sticker i ögonen och jag förolämpar dig hur mycket jag vill för än så länge så beter du dig som en jävla råtta.
Citera
2009-01-22, 12:17
Medlem
Dziobeks avatar
Nu får vi allt ta och chilla ner här inne lite. Jag mår som en prins och tycker ni ska göra det med.

Hail and kill
Citera
2009-01-22, 12:34
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dziobek
Nu får vi allt ta och chilla ner här inne lite. Jag mår som en prins och tycker ni ska göra det med.

Hail and kill

Jag är inte arga killen, men ibland blir jag förbannad. Vad gottar du dig med?
Citera
2009-01-22, 14:13
Medlem
trissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dziobek

Hail and kill

Me too, me too! Att en leverans kan vara så efterlängtad!
Citera
2009-01-22, 14:18
Medlem
trissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Visst fan e det drygt? ORD!
Hej jag har 1 inlägg och varit reggad i 3dagar, har du nåt att sälja till mig?

Men NEJ! för 200:e gången!

Därför tömmer jag nästan aldrig inkorgen, och jag är inte intresserad.
Det hjälper ju inte heller att man skriver att man ej vill ha pm, så vad ska man göra?

Word! Och inte verkar PM-spammandet ha lugnat sig heller...
Citera
2009-01-22, 14:22
Medlem
trissels avatar
Citat:
Inte för att jag är intresserad av xanor eller liknande skit som är till för deprimerade människor, men jag tycker att det är patetiskt och egoistiskt att inte vilja hjälpa till folk som vill ha lite xanor men som inte vet var man kan hitta det.

Det kallas för maktkåt och egoism!

Egoism? Det är ju precis tvärt om!

Jag kommer snart börja drömma mardrömmar om PM om det fortsätter såhär.
Citera
2009-01-22, 14:25
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Ja jag är en trevlig prick, har inte haft nån bra dag bara. Jag ber återigen om ursäkt, hoppas det löser sig för dig, och jag kan starkt rekomendera NP:s xanax, dock så är det i mitt tycke en jävla skillnad på dessa och ksalolerna, då de sistnämnda är mer "uppåt" och nP:s är "d0wners...", favoriterna är ju pfizers ettor och tvåor, europeisk högkvalitè...

Apology excepted. Jo, har hört mycket gott om ksalolerna.. hoppas det löser sig i slutändan med dom. Nu den senaste dagen/dagarna har jag hört att NP's X2or är värdelösa men jag antar att det är en helt ny batch.
Citera
2009-01-22, 14:28
Medlem
sv4mpads avatar
Det är lite olika det där med xanormärkena. Vissa somnar jag av (trots tolerans), andra blir jag mest ångestlättad (dvs försatt i normalt läge)
Citera
2009-01-22, 14:50
Medlem
Dziobeks avatar
Citat:
Jag är inte arga killen, men ibland blir jag förbannad. Vad gottar du dig med?

Menade lite mer som på stämningen här inne. Vad jag gottar mig med? 7mg xanor just öppnat en öl och tänkte ta ett bad, och hoppas någon kommer förbi med något trevligt ikväll. Funderar på Bob Dylan eller The doors att lyssna på i badkaret medans jag finner inner peace. Ska jag fråga grannen idag igen alprazolam_ ?

Btw är det någon som provat blanda xanor och 2c-b? Förstör xanoren något av 2c-b ruset?
Senast redigerad av Dziobek 2009-01-22 kl. 15:06.
Citera
2009-01-22, 15:22
Medlem
MrFreds avatar
Citat:
Men vem fan är du?

Varför lägger du dig i en diskussion där Du varken har argument, tips, eller råd, utan bara häver ur dig nåt ogenomtänkt?

Du äter ju inte ens tabletter supermario?

Nu ligger det till så här; många människors liv hänger på dessa nätshoppar, människor som har vart på psykakuten och fått en klapp på axeln och en näve sockerpiller med sig hem, är beroende av den illegala marknaden!

Detta på grund av svensk sjukvårds uppknullade jävla idéer som i många fall resulterar i att människor hänger sig i ett rep för att läkare är rädda för att skriva ut fungerande tabletter!

Och ja, du sticker i ögonen och jag förolämpar dig hur mycket jag vill för än så länge så beter du dig som en jävla råtta.

Ditt sätt att reagera och svara bevisar verkligen att du är i behov av xanor, om inte starkare grejer..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in