2020-12-12, 10:09
Medlem
Misterman69s avatar
Käkade 2st blåbar 1mg för flera timmar sen men märker inte av dom, käkade 0,5 för 2 dagar sen o blev ganska flummig

Har det hänt för nån annan?
Citera
2020-12-12, 11:32
Bannlyst
stämmer det att ksalol är opålitligt, att det inte alls innehåller 1 mg som det står? Jag testade också två av en kompis och jag äter nästan aldrig benzo mer än om jag får det på avgiftningar och det var länge sen nu. Då känner jag av det men då är det dock Oxascand 100mg. De där två pillren jag tog, kände inte ett skit absolut ingenting mer än att jag sov bra dock.
Citera
2020-12-12, 17:09
Avstängd
Jag märker stor skillnad på ksalol och riktiga xanax så jag betalar mer än gärna några kronor extra för riktiga grejer. Sen är jag ingen superknarkare så de håller ett tag.
Citera
2020-12-12, 18:47
Medlem
Tja, ensam idag. Fett trött men tänkte ändå knäppa en öl och ta en blå ksalol på det. Räcker det för ett skönt rus eller måste ja dricka mer?

I förrgår drack jag vin och knapprade i mig 3 st. Det var en himla trevlig dejt. Men undrar om det blir lika skön känsla av att göra det ensam eller om det helst ska va i sällskap? :P
Citera
2020-12-12, 18:50
Medlem
Lowlyfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxVSydow
stämmer det att ksalol är opålitligt, att det inte alls innehåller 1 mg som det står? Jag testade också två av en kompis och jag äter nästan aldrig benzo mer än om jag får det på avgiftningar och det var länge sen nu. Då känner jag av det men då är det dock Oxascand 100mg. De där två pillren jag tog, kände inte ett skit absolut ingenting mer än att jag sov bra dock.

Absolut, beroende på av vem och var du får tag i pillren kan de ofta vara hemgjorda och feldoserade.
Citera
2020-12-12, 20:43
Medlem
KringExs avatar
Citat:

Jag tycker att dom blir vekare för varje gång jag köper en karta. Jag hade turen att få jämföra med svenska Xanor för några månader sen och jag skulle tippa på att mina blå som jag köpte hade 0.20-0.30 mg Alprazolam i sig. Förjävligt!
För 6-7 år sedan fick man alltid vad man betalade för. Jag föredrog alltid Ksalol före Xanor tack vare det extremt snabba påslaget!
Rätt doserade så är Ksalol 1 mg överlägset den bästa Alprazolamen du kan hitta!
Senast redigerad av KringEx 2020-12-12 kl. 20:48.
Citera
2020-12-12, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag tycker att dom blir vekare för varje gång jag köper en karta. Jag hade turen att få jämföra med svenska Xanor för några månader sen och jag skulle tippa på att mina blå som jag köpte hade 0.20-0.30 mg Alprazolam i sig. Förjävligt!
För 6-7 år sedan fick man alltid vad man betalade för. Jag föredrog alltid Ksalol före Xanor tack vare det extremt snabba påslaget!

Som sagt, jag har absolut ingen tolerans och det var Ksalol i förpackning men de kanske kan fuska med det? Tog som sagt var två och kände inget, jag vet hur det känns när man tar 100mg Oxascand så blev förvånad inte kände något. Man blir lite mysig på det och hade förväntat mig samma med detta men blev bara sömning. Var det bluff han gav mig? Det är ju helt omöjlig veta om det är bra grejer genom bara titta, det är alltid en chansning eller?
Citera
2020-12-14, 14:16
Medlem
SrgntPpprs avatar
Citat:
Det är ju helt omöjlig veta om det är bra grejer genom bara titta, det är alltid en chansning eller?
Det kan vara svårt att se. Alprazolam har dock en speciell smak som man lär sig känna igen. En väldigt distinkt smak. Känner man inte den eller bara ytterst lite Alpra-smak och det mest smakar och känns mjöligt i konsistensen så är det skitgrejer.
Citera
2020-12-14, 15:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SrgntPppr
Det kan vara svårt att se. Alprazolam har dock en speciell smak som man lär sig känna igen. En väldigt distinkt smak. Känner man inte den eller bara ytterst lite Alpra-smak och det mest smakar och känns mjöligt i konsistensen så är det skitgrejer.
HUR SKA DET SMAKA DÅ= BESKT,SURT,SÖTT? hoppsan caps
Citera
2020-12-15, 09:34
Medlem
caecos avatar
Citat:
HUR SKA DET SMAKA DÅ= BESKT,SURT,SÖTT? hoppsan caps
Det smakar fan, en speciell smak. Kan inte beskriva den riktigt, men den går inte att missta sig på. Smakar lite vad man tänker sig syntetiska kemikalier smakar.

Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Fick ett litet återfall och köpte ksalol för 2 månader sedan. Sedan köpte jag frontin. Käkade 8mg per dag och jobbade på det utan att sluddra eller något. 2mg av frontin var jag nästan däckad. Sedan köpte jag ksalol av lokala kranen och de var toppen. Har fått toppen på internet med, men nu är det en chansning.

Ska tilläggas att jag varit ren väldigt länge då med och inte hade någon tolerans.
Senast redigerad av caeco 2020-12-15 kl. 09:37.
Citera
2020-12-15, 09:45
Medlem
olikics avatar
Av dessa 2 benzo, vilken e mest potent?
Pfizer's Xanor 2mg stavar märkt U94, eller 2 st Galenika's blåa Ksalol 1mg?
Senast redigerad av olikic 2020-12-15 kl. 10:12.
Citera
2020-12-15, 12:48
Medlem
Apollinaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olikic
Av dessa 2 benzo, vilken e mest potent?
Pfizer's Xanor 2mg stavar märkt U94, eller 2 st Galenika's blåa Ksalol 1mg?
Det beror på, är det äkta ksalol och äkta Pfizer xanor har de ungefär samma effekt, med en liten fördel Pfizer. Ksalol är dock i 90% av fallen fejk som innehåller allt från 0,1 mg alprazolam till 1,0 mg alprazolam. Pfizer-stavar som säljs på gatan är med stor sannolikhet fake de med. Eller är det äkta apoteksprodukter du talar om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in