2007-11-27, 22:14
Medlem
AHH! en 2mg:are (kub) smälter under tungan.. Känner redan lugnet infinna sig
Citera
2007-11-28, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EkorrOrnitolog
AHH! en 2mg:are (kub) smälter under tungan.. Känner redan lugnet infinna sig
din LYCKOST! :P själv fick man nöja sig med sina beställa vallar.puss
Citera
2007-11-28, 11:33
Medlem
Troaës avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Varför skulle dom inte finnas på 10 mg? Det är ju den normala sömndosen i Sverige med. Det är zopiklon (imovane) som ligger på 7,5 mg. Det var ju i och för sig vettigt av läkaren att inte låta dig byta alpazolamet mot triazolam då den senare är en ren insomningstablett med en mycket kort halveringstid.

Dessutom aer jag ganska saeker pa att jag fatt utskrivet - efter ett par hundra om och men - zopiklon pa nagot vardcentral hemma i Sverige. och hon, tanten i fraga alltsa, var ytterst skeptiskt naer jag bad att fa dessa, skrev ut 30 st (om jag nu inte minns helt fel, minnet brukar svika ibland (las ofta)) 3.5mg, lr kanske 3mg. Da sa jag att jag minsann hade fatt dubbla den dosen for att somna naer jag var pa ett behandlingshem men till svar fick jag bara att "ah, da har dom overdoserat kraftigt"

Det var for ovrigt samma laekare som konstaterade att tva svarlaekta och inflammerade sar jag hade vid armbagen bara var nagot som jag hade slagit i nagonstans och att det snart skulle ga bort av sig sjaelvt. Dock insisterade jag pa att det kunde ha varit stafylokocker. Nej, nej, sa hon. Det ser absolut inte ut sadaer - men vi kan ta sarodling pa det for att vara pa den saekra sidan om du nu vill.

haha, ett par dagar senare ringer en annan doktor och sager att det inte bara var en sorts stafylokock, utan snarare tva olika...

Snacka om inkompetens inom svenska sjukvarden.
Citera
2007-11-28, 12:06
Medlem
Tragedy Khadafis avatar
bästa benzon är självklart Roche 2or med prickar vid sidan om 2an och inte rundring(Iktorivil) Iktorivil är verkligen kassa men rohypnol 2mg är verkligen vassa xanor 2mg kommer en klar tvåa asså... dock har man gett upp o flumma på benzo händer nån gång var 4e månad och då spårar man ut i några dagar för man har käkat ett antal ;P sist käkade man 30 kinesiska 2.2or o gick loss köpte 10gram cola o sånt dagen efter på efterfluddringen, hatar verkligen hur man tänker snett på fludder, man tänker nutiden fuck va som händer när man vaknar o inte är beng längre då är ju racet över haha
Citera
2007-11-28, 13:47
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tragedy Khadafi
bästa benzon är självklart Roche 2or med prickar vid sidan om 2an och inte rundring(Iktorivil) Iktorivil är verkligen kassa men rohypnol 2mg är verkligen vassa xanor 2mg kommer en klar tvåa asså... dock har man gett upp o flumma på benzo händer nån gång var 4e månad och då spårar man ut i några dagar för man har käkat ett antal ;P sist käkade man 30 kinesiska 2.2or o gick loss köpte 10gram cola o sånt dagen efter på efterfluddringen, hatar verkligen hur man tänker snett på fludder, man tänker nutiden fuck va som händer när man vaknar o inte är beng längre då är ju racet över haha

Inte för att låta gnällig men det är just iktorivil 2mg som har prickar vid sidan av tvåan och rohypnol 2mg som har en ring runt tvåan.
Citera
2007-11-28, 13:57
Medlem
Troaës avatar
Forresten, fan vad jag kaende lite igar pa ca 12mg alprazolam plus 30mg zoplpidem. Lite go och sa men inte riktigt vad jag hade vaentat mig.

Min tolerans mot just alpra maste fan vara enorm. Tar jag t ex 30st 2mg clona som jag gjorde for ungefar en manad sedan sa blir jag direkt asborta.

Vid just det tillfaellet vaknade jag upp pa ett sjukhus med slangar ur armar och mun och skit, plus att daer stod en splirrans ny, inplastad och allt, helsvart ny Gibson elgittar. Undrar var den kom ifran...
Citera
2007-11-28, 17:33
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Inte för att låta gnällig men det är just iktorivil 2mg som har prickar vid sidan av tvåan och rohypnol 2mg som har en ring runt tvåan.
Citera
2007-11-28, 17:34
Medlem
alprazolam_s avatar
Nu är ett antal xanor intagna, med en fet knastrumpet
Citera
2007-11-28, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troaë

Vid just det tillfaellet vaknade jag upp pa ett sjukhus med slangar ur armar och mun och skit, plus att daer stod en splirrans ny, inplastad och allt, helsvart ny Gibson elgittar. Undrar var den kom ifran...

Haha! Fan va soft med gitarren, fick du behålla den?

Tycker ni föresten som mig, att xanor slår på sjukt snabbt när man lägger den under tungan? Eller är det nån placebo jag lyckats trycka in i skallen?
Citera
2007-11-28, 17:38
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:

Tycker ni föresten som mig, att xanor slår på sjukt snabbt när man lägger den under tungan? Eller är det nån placebo jag lyckats trycka in i skallen?
Nej dom borde funka bättre då.
Citera
2007-11-28, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Nej dom borde funka bättre då.

Precis! Tycker de slår på samtidigt som de ligger där och smälter, så jäkla najsigt, haha
Citera
2007-11-28, 17:48
Medlem
Troaës avatar
Citat:

haha, ja saklart. De pa sjukhuset visste ju inte att jag hade kleptomanerat den. Men tyvaerr var jag desperat efter knark naer jag kom ut sa jag salde skiten billigt for €70. Jag angrade mig sekunden senare och forsokte ropa tillbaka snubben varpa han borjade springa sa jag antar att den var vaerd braaaa mkt mer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in