2017-11-07, 09:16
Medlem
YungGods avatar
Tja är ganska nu på xanax och har lite frågor!

Vad ska man tänka på när man använder det första gången?
Har nån en bra sida där man kan köpa?
Vad menas med depot?
vilken storklek är lämplig för hälsan?

tack
Citera
2017-11-07, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987
Någon som provat helex från Makedonien och kan säga vad ni tycker?

Nu är min tolerans på tok för hög men känns absolut lika bra som svenska. Har det rätt tufft i livet nu med allting och dom stängde av mina negativa tankar. Kan dock inte käka så stora mängder, så måste köra uppehåll. Ingen annan som stött på dessa? KRKA som gjort dom..

Räcker en veckas uppehåll?
Citera
2017-11-07, 12:33
Medlem
Citat:
Nu är min tolerans på tok för hög men känns absolut lika bra som svenska. Har det rätt tufft i livet nu med allting och dom stängde av mina negativa tankar. Kan dock inte käka så stora mängder, så måste köra uppehåll. Ingen annan som stött på dessa? KRKA som gjort dom..

Alprazolam KRKA går att få från svenska apotek så ska absolut inte vara några problem med dom
Citera
2017-11-07, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Alprazolam KRKA går att få från svenska apotek så ska absolut inte vara några problem med dom

Okej. Tack för svaret.
Citera
2017-11-07, 16:54
Medlem
Hej jag har xanax 1mg hemma, jag är inte ute efter att flöddra, bara bli helt ångestfri, o slippa allt som har med socialångest att göra ett tag, jag väger typ 100 o är rätt långt, så hur mke borde jag ta? Räcker 0.5? Känner jag ens av det? Eöler måste jag tom upp i ca 2mg?
Citera
2017-11-07, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yolo1234
Hej jag har xanax 1mg hemma, jag är inte ute efter att flöddra, bara bli helt ångestfri, o slippa allt som har med socialångest att göra ett tag, jag väger typ 100 o är rätt långt, så hur mke borde jag ta? Räcker 0.5? Känner jag ens av det? Eöler måste jag tom upp i ca 2mg?

Du kommer inte känna av något rus av 0.5 mg, men säkerligen lindra ångest, vill du med säkerhet bli 100% ångestfri så ta en hel.

Börja inte med 2mg, är du känslig kan det sluta illa om du är bland folk, tro mig.

Ta 0.5-1mg och fyll på med 0,5mg 1-2ggr under dagen/kvällen när de börjar gå ur. Kom ihåg att du ofta inte fattar själv att du är flöddrad, så var försiktig och vänta alltid ett par timmar innan du fyller på.
Citera
2017-11-07, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yolo1234

1 mg borde göra susen
Citera
2017-11-07, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinegro
1 mg borde göra susen
tack för svar! satsar på det då
Citera
2017-11-08, 04:01
Medlem
Citat:

Om du har högtolerans så minst 3-4 månader? Annars med lägre kanske 2 månader!
Citera
2017-11-09, 23:20
Medlem
Dennisdenkos avatar
Hej hoppas denna tråden är rätt för min fråga. Alprazolam är mitt benso of choise, testat klonazepam innan en gång men aldrig diazepam.
Hur skiljer sig ruset/effekten mellan just alprazolam och diazepam? Tanken var att köpa Valium nästa gång ist för Xanax.
Tacksam för svar
Citera
2017-11-10, 04:27
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dennisdenko
Hej hoppas denna tråden är rätt för min fråga. Alprazolam är mitt benso of choise, testat klonazepam innan en gång men aldrig diazepam.
Hur skiljer sig ruset/effekten mellan just alprazolam och diazepam? Tanken var att köpa Valium nästa gång ist för Xanax.
Tacksam för svar

Alpra är "snabbare" och intensivare, emedan Diazepam är lite mindre och goare, och under längre tid (halveringstid).
Citera
2017-11-10, 04:38
Medlem
Dennisdenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Alpra är "snabbare" och intensivare, emedan Diazepam är lite mindre och goare, och under längre tid (halveringstid).
Aha okej tackar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in