2015-11-18, 19:09
Medlem
bOnNeSSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ALZIR
Ah blev lite skön, tog en öl sen minns jag att jag vaknade upp på soffan (hade jobbat 13 timmar med innan så var lite trött) 😁

Tack för svar iaf!

hehe hur många tog du??
Citera
2015-11-19, 19:45
Medlem
DonaldDarkos avatar
Köpte ett 100pack svenska 1mg Xanor, dem här lila! Snubben sa att det räcker med en 2st för att chilla på dem osv. Jag har extremt hög tolerans vad gäller alla andra droger, när jag trammade käkade jag väl 500mg per dag ibland mer. Har slutat med tram nu o vill hitta ngt som fingerar bättre men har käkat 10st svenska lila 1mgs som min kille sa skulle vara skitbra o jag känner helt seriöst inte ett piss? Kan man vara imun mot xanor? Har käkat ikto innan o dem blev ja rätt chill på men behövde rätt många!
Mvh

Behöver man ta någon öl för att bli skön på dem eller? Har ju inte ångest men vill mysa i spela fifa osv så som med tram, xanor kanske inte är ngt man använder på det sättet?
Senast redigerad av DonaldDarko 2015-11-19 kl. 19:49.
Citera
2015-11-19, 20:02
Medlem
Redlinezs avatar
Måste börja vila hjärnan från tjacket ett tag känner jag, eller blandbruka som jag gör. Minns inte ens om en svensk 2mg stav är depot eller snabbverkande? Skäms över att ha glömt svaret

Snabba svar uppskattas.
Citera
2015-11-19, 20:20
Medlem
testar här också;
kan ha blivit lite mer,
har käkat ca 3-400 mg tram ett par dagar, tillsammans med 3-4 mg ksalol och röka.
får som nått sorts litet tryck i bakhuvudet, normalt?
Citera
2015-11-19, 21:26
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
testar här också;
kan ha blivit lite mer,
har käkat ca 3-400 mg tram ett par dagar, tillsammans med 3-4 mg ksalol och röka.
får som nått sorts litet tryck i bakhuvudet, normalt?

Aldrig jag fått och inte hört någon av mina vänner få. Ring 1177 och fråga vad det beror på och det behövs åkas in.
Citera
2015-11-19, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Aldrig jag fått och inte hört någon av mina vänner få. Ring 1177 och fråga vad det beror på och det behövs åkas in.

kom bara under två korta perioder ikväll och igår ikväll, så det är nog lugnt är jag säker på.
aldrig fått ep-anfall eller liknande och käkat tram i typ 5 år.

mvh
Citera
2015-11-19, 21:39
Medlem
DonaldDarkos avatar
Kan man vara immun mot svenska Xanor 1mg? Har lixom käkat 20mg hät snart o känner inte av det minsta? ska jag ta en öl eller ngt?
Citera
2015-11-20, 00:03
Medlem
Sjoestedts avatar
Jag slår även ett slag för Ksalol. Hjälpte min depression väldigt bra. Minns när man gick på gymnasiet och åt samtidigt. Vilket glatt humör man var på då. Hehe. Men inget slår fan de svenska Xanor stavarna. De vita med brytskåra. Inte de amerikanska. Vilket balanserat rus man fick av dem. Men Ksalol äger också ;D t.o.m och plocka upp brudar på. Haha.
Citera
2015-11-20, 10:13
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjoestedt
Jag slår även ett slag för Ksalol. Hjälpte min depression väldigt bra. Minns när man gick på gymnasiet och åt samtidigt. Vilket glatt humör man var på då. Hehe. Men inget slår fan de svenska Xanor stavarna. De vita med brytskåra. Inte de amerikanska. Vilket balanserat rus man fick av dem. Men Ksalol äger också ;D t.o.m och plocka upp brudar på. Haha.

Vi är likadana på sättet faktiskt Älskar ksalol och den hjälper mig enormt i min vardag. Ibland köper jag svenska stavar oöppnad burk med 100 st i. Tycker dom är mycket fina. Sedan finns ju dessa lila xanor. Dom är riktigt grym, har du provat dom? Lila alltså.
Citera
2015-11-20, 14:56
Medlem
znors avatar
Hej! Går på 2st Xanor 1mg 2gånger om dagen (Krka Depo) för att enklast göra tabben till smulor använder jag tänderna.

Finns det något annat bättre märke? Vet om xanor 1mg depo..

Mvh z

Understrykas bör att jag tar benso mkt hög dos, 6mg Alprazolam, och har tagit det sen jag var 16år.
Citera
2015-11-20, 15:00
Medlem
Petruccianis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livemannen
FORSKNING

d`Det allmänt känt man ska dricka graper fruitjuice ifall man vill uppnå starkar effekt. graper fruitjuice innerhåller mkt c vitmainer, och hörde en en annan knarka tråd att c vitaminerstarkeröka efekten hos droger effekten. Flr i såna fall kan man tar vanlig c vitaminer rus tabletter. Nån forskare här? nån som vill testa höva i sig c vitamin tabeltter och sga hur det var. För påverkadnu och ska inte testa förän 4 ddagar..... seey a

Tror inte du behöver någon förstärkt effekt nej men ska väl reda upp begreppen iaf. Nu citerar jag från minnet bara så om något inte är absolut korrekt så får det vara så, men behöver nog inte gå in på "forskardetaljer" kanske...

Stämmer att grapefruktjuice potentierar effekten av en hel del droger, t.ex. Xanor, har ingenting med C-vitamin att göra och det funkar inte med annan slags juice, måste vara grapefrukt och då vit sådan, den hämmar ett visst enzym som bryter ner medicinen/drogen (CYP34A?) genom sitt innehåll av bergamottin och något annat krafs som ger fina "bieffekter".

Hur stor effekten är beror väl på en hel massa variabler, vet inte om det finns något tak för hur mycket man kan dricka heller men oavsett så tänker jag inte klunka i mig litervis med grapejuice, är ju nästan hälsovådligt.

För egen del är det absolut värt det, speciellt med oxy men xanor påverkas definitivt också, brukar svepa ett par glas innan intag och sedan skölja ner med ett. Påverkar starkast om man sväljer knarket men dricker man tillräckligt mycket så påverkar det levern och då spelar det ingen roll hur man administrerar.

Det handlar ju mer om att halveringstiden förlängs en hel del, om jag är någorlunda påverkad av oxy i fyra timmar så blir det sex-sju timmar på samma mängd om jag kombinerar med juice och dessutom nån tablett mot magsyra, zantac (ranitidin) funkar väl bäst då det inte finns cimetidin i Sverige tyvärr. Sväljer du så ta ett par novalucol/novaluzid/annan snabbverkande tablett mot sura uppstötningar för att motverka juicens surhet och höja ph i magen för snabbare/bättre absorbtion.

Brukar också hälla en skvätt bikarbonat i juicen, kanske mer placebo än effekt men blir lite trevligare att dricka, se upp så det inte blir vulkanutbrott bara ala mentos i cola, kan bli det om man häller i för mycket har jag fått erfara

Yes hur som helst, grapefruktjuice funkar för att få ut mer av dina xanor i detta fall... bara testa lite och se om du tycker det är värt det, vissa gör det och vissa tycker inte det är värt det, vetenskapen säger iaf att det fungerar, sen hur många % det spekuleras det inte i. I mitt fall kanske 20-40% om jag använder juice och syrahämmande medicin jämfört med att bara svälja piller "normalt".
Citera
2015-11-20, 15:50
Medlem
15APRILs avatar
Har en alpra krka 2 mg får jag snabbare o bättre effekt om jag tuggar,snortar den än att svälja ned med vatten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in