2007-11-09, 18:08
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Georg Lager
Okej, det visste jag inte. Att den är smaklös kan jag hålla med om, men om man inte klarar av att se den så är man nog "lite" överkänslig. Såvida man inte har någon anhörig som dog i WTC, vilket jag betvivlar att trådskaparen har.

För övrigt kan jag rekommendera TS att även lägga "Carl-Ann Von S" på ignore eftersom hans avatar är vidrig på riktigt.
(Ett tjackluder som drar i en satsande penis).

Det är inget tjack-luder utan en gift kvinna som runkar sin man. Hon kallar sig för Wifey och har en egen hemsida. Wifey har gjort många filmer men alla innehåller vad jag då vet bara sex mellan henne och hennes man. Rätta mig den som vet bättre.

http://www.wifeysworld.com/new_home/index.html
Citera
2007-11-09, 18:42
Medlem
meons avatar
Har aldrig haft någon på ignore men kan tänka mig att man blir mer nyfiken på inläggen då.
Bästa sättet att ignorera någon är väl som älskling skriver att bara lära sig att glida över inlägget när man ser idiotens avatar.
Citera
2009-03-20, 01:35
Bannlyst
Denna tråden är gammal, det är jag medveten om men det fanns inte många trådar och jag orkar inte starta en ny.

Ignorera en medlem är bra om det behövs, vilket du avgör själv.
Dock kan det diskuteras om det är lönt att göra det då det fortfarande kommer upp en ganska så stor ruta. Du kan inte läsa inlägget för du har ignorerat personen.

Jag förstår att en funktion där den ignorerade inte kunde läsa vad du skrev skulle blivit katastrofal, men en där man inte såg personens inlägg alls borde faktiskt inte göra någon skillnad, man kanske ska ha flera alternativ på funktionen.

Dock ska man inte låta diskussionerna och allas rätt att komma till tals påverkas. Svår fråga det här.

Hoppas ni inte ser det som fel av mig att bumpa denna tråden.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in