Citat:
Ursprungligen postat av Georg Lager
Okej, det visste jag inte. Att den är smaklös kan jag hålla med om, men om man inte klarar av att se den så är man nog "lite" överkänslig. Såvida man inte har någon anhörig som dog i WTC, vilket jag betvivlar att trådskaparen har.
Tycker inte man behöver vara överkänslig för att inte vilja se på Atta. Dels för att man inte har lust att bli påmind om WTC i tid och otid, och dels för att han ser så jävla ful och ondskefull ut.
Citat:
Ursprungligen postat av Georg Lager
För övrigt kan jag rekommendera TS att även lägga "Carl-Ann Von S" på ignore eftersom hans avatar är vidrig på riktigt.
(Ett tjackluder som drar i en satsande penis).
Ja, den är inte snygg, den.
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Överlag så känns det som lite fegt att ignorera folk till höger och vänster.
Nu var det ju inte detta TS störde sig på, utan avatarer och då skulle jag istället rekommendera att blockera just de störande avatarerna.
Firefox + Adblock!
Om man kan ignorera en annan medlem, som borde man ju också kunna ha en funktion där man kan ignorera en annan medlems avatar, så att den ersätts med en standardbild eller ingen bild alls. Det är ju det defaultbilden för stötande avatarer är till för, men det är olika för olika människor vad som är stötande eller otrevligt, så därför är den funktionen inte så lockande att använda.