2008-01-18, 03:31
Hade nästan glömt bort denna tråd!
Kul att andra känner igen sig, inte för er alltså.
Du verkar vara irriterad och går till motangrepp av någon anledning?
Får se nu om det blivit missförstånd.
Jag utger mig inte för att vara unik, men jag är nog ganska ensam om det i min bekantskapskrets. Nu vet jag inte va du syftar på, kritiserar du mitt språkbruk? Jag ser inga kardinalfel.
Klart som tusan jag vet att vissa människor är komplexa men jag kan försäkra dig om att många INTE är det och att det i ganska många fall inte finns något under ytan. Tycker du framstår som väldigt godtycklig när du påstår det, men det kanske har med ålderskillnad att göra ( du är äldre?), det kan också vara att jag har umgåtts med fel sorts människor.
Haha, men det är litegrann som att påstå "Jag gjorde inte mitt bästa"
Det är väl ändå hur man uppfattas som räknas, inte hur man eventuellt kunnat betett sig.
Tack för din input, hade glömt bort att Psykologi & Psykiatri-forumet ibland kan vara något av en kraftmätning för några av dess frekventa besökare, mest psycho/udda/besvärad vinner. Jag ber om ursäkt för att jag var undrande om hurvida detta var vanligt förekommande, du är grymmast.
Kul att andra känner igen sig, inte för er alltså.
Du verkar vara irriterad och går till motangrepp av någon anledning?
Får se nu om det blivit missförstånd.
Citat:
Ursprungligen postat av podboqpodboq
Du verkar faktiskt inte ha en extrem personlighetstyp och du motsäger dig själv en del. Läs igenom vad du skrivit så ser du nog vad jag menar. Sen verkar du inte särskilt perfektionistisk med tanke på sättet du skriver, så det behöver du nog inte heller oroa dig för.
Jag utger mig inte för att vara unik, men jag är nog ganska ensam om det i min bekantskapskrets. Nu vet jag inte va du syftar på, kritiserar du mitt språkbruk? Jag ser inga kardinalfel.
Citat:
Du kanske skulle försöka se andra människor som mer komplexa än vad du verkar göra just nu. Vad andra tycker och tänker om sig själva är knappast det första de visar, så det kan finnas mer inom dom än vad man själv kan se. Även om en person verkar vara självgod och utan självmedvetenhet så behöver det inte vara så att personen faktiskt är det.
Klart som tusan jag vet att vissa människor är komplexa men jag kan försäkra dig om att många INTE är det och att det i ganska många fall inte finns något under ytan. Tycker du framstår som väldigt godtycklig när du påstår det, men det kanske har med ålderskillnad att göra ( du är äldre?), det kan också vara att jag har umgåtts med fel sorts människor.
Citat:
Att ha en god intuitiv förmåga är något de flesta faktiskt har men om man sen lyssnar till den är en annan sak.
Haha, men det är litegrann som att påstå "Jag gjorde inte mitt bästa"
Det är väl ändå hur man uppfattas som räknas, inte hur man eventuellt kunnat betett sig.
Citat:
Ursprungligen postat av flowman66
Du verkar inte så rationell som du säger att du är.
Tack för din input, hade glömt bort att Psykologi & Psykiatri-forumet ibland kan vara något av en kraftmätning för några av dess frekventa besökare, mest psycho/udda/besvärad vinner. Jag ber om ursäkt för att jag var undrande om hurvida detta var vanligt förekommande, du är grymmast.
Senast redigerad av Spinnacer 2008-01-18 kl. 03:36.
Senast redigerad av Spinnacer 2008-01-18 kl. 03:36.