Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-11-03, 02:05
Medlem
Kaxigare person får man leta efter http://www.youtube.com/watch?v=pfUFYtXNN0A

Ingen som helst respekt mot sina motståndare, inte i de klippen vi får se nuförtiden åtminstone.

Fick han någonsin möta bra motstånd, höll han sin kaxiga stil då? Diskutera allt angående Prince Nazeem i den här tråden.
Citera
2007-11-03, 02:15
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Naseem hade ett fruktansvärt öga. Och han åkte väl iaf en gång, mot Barrera.
Citera
2007-11-03, 02:21
Medlem
Eastons avatar
Sjuka reflexer snubbar har!
Citera
2007-11-03, 02:22
Medlem
Redspeedos avatar
Han förlorade väl nån titelmatch och slutade därefter? Obesegrad före det har jag för mig.
Citera
2007-11-03, 03:25
Medlem
nefrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redspeedo
Han förlorade väl nån titelmatch och slutade därefter? Obesegrad före det har jag för mig.
Marco Antonio Barrera förnedrade honom, sedan dess har han bara gått en match. För tillfället tror jag han är i fängelse.
Citera
2007-11-04, 00:54
Medlem
pludos avatar
Har för mig att han körde ihjäl nån !
Men fan va bra han va ända fram tills Barrera !
Citera
2007-11-07, 11:43
Medlem
shanghais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nefrol
Marco Antonio Barrera förnedrade honom, sedan dess har han bara gått en match. För tillfället tror jag han är i fängelse.

Förnedrade är väl att ta i? Han vann flera ronder.
Citera
2007-11-07, 12:42
Medlem
Fekkes avatar
Matchades han mot dåliga fighters under sin karriär? För att få lite show över det hela?
Citera
2007-11-07, 17:22
Medlem
nefrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fekke
Matchades han mot dåliga fighters under sin karriär? För att få lite show över det hela?
Delvis, men man kan inte beskylla honom för motståndet han mötte. Det är så sporten är upplagd och han mötte även ett gäng bra boxare.
Citera
2007-11-07, 20:19
Medlem
Hamed var en bra boxare. Han levde högt på sin timing, sina reflexer och bra slagstyrka. Tyvärr (tycker jag) så saknade han all klass och (som någon skrev tidigare i tråden) han var stöddig som få.

Han mötte ett par duktiga boxare (Kelley, McCullough) men det hade, iallafall i mina ögon, behövts ett par till för att fullt ut kunna uttala sig om hur bra han egentligen var. Barrera rådde han ju inte på men å andra sidan så är Barrera en levande legend som slagit betydligt tuffare boxare än Hamed.

Hamed kom ut i september och har numera fotboja eller liknande. Det skulle förvåna mig mycket om vi får se honom i ringen igen och får vi det så lär det inte se ut som under glansdagarna.
Citera
2007-11-07, 22:12
Medlem
Nog för att nyskapande är kul men det där var nog de fulaste boxningsbyxorna jag sett.
Citera
2008-08-19, 22:58
Medlem
Remixxxs avatar
Kolla videon hur han leker med alla. Så jävla grym var han. Vet ni att första gången han kom på träningen så skickade hans tränare hem han och sa att det inte var nåt för honom?

Men varför var det nu han satt i fängelse?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in