Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-08-20, 00:04
Medlem
one_sizes avatar
Rätt underhållande kille, har hört om honom men aldrig sett... nu förstår jag vad jag har missat. Undrar om hans kaxighet är bara en image som resten av kalaset eller var/är han verkligen så jävlig?
Citera
2008-08-20, 13:20
Medlem
mushys avatar
hahaha är det nya gummimannen eller? http://www.youtube.com/watch?v=gxM6yRiFliw&feature=related

han dansar runt så det mer ser ut som någon halvdålig kommedi än boxning
Citera
2008-08-20, 13:51
Medlem
Haha han var verkligen underhållande! Är inte så insatt i boxning men det är underbart att se folk med en helt egen stil oavsett kampsport.
Citera
2008-08-20, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorjävel
Haha han var verkligen underhållande! Är inte så insatt i boxning men det är underbart att se folk med en helt egen stil oavsett kampsport.

Om du vill se boxare med egen stil så föreslår jag att du söker Emmanuel Augustus på youtube. Han kan vara riktigt underhållande att se.
Citera
2008-08-20, 20:41
Medlem
mushys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TRW
Om du vill se boxare med egen stil så föreslår jag att du söker Emmanuel Augustus på youtube. Han kan vara riktigt underhållande att se.

Han såg ut att köra liknande stil som nazeem fast lite seriösare och inte lika mycket cirkus utan koncentrerade sig mer på det han ska göra i ringen.

edit : Inte för att jag är haj på boxning men köra som han och konstant vara i rytmisk rörelse måste göra det svårt för motståndaren att se när slagen kommer samt placera träffar, skön stil att kolla på iaf.
Senast redigerad av mushy 2008-08-20 kl. 20:48.
Citera
2008-08-21, 17:18
Medlem
Daevass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remixxx
Kolla videon hur han leker med alla. Så jävla grym var han. Vet ni att första gången han kom på träningen så skickade hans tränare hem han och sa att det inte var nåt för honom?

Men varför var det nu han satt i fängelse?
Vårdslös körning, han satt i 15 månader har jag för mig.
Citera
2008-08-21, 17:53
Medlem
mushys avatar
felpost.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto