• 1
  • 2
2008-08-20, 00:04
Medlem
one_sizes avatar
Rtt underhllande kille, har hrt om honom men aldrig sett... nu frstr jag vad jag har missat. Undrar om hans kaxighet r bara en image som resten av kalaset eller var/r han verkligen s jvlig?
Citera
2008-08-20, 13:20
Medlem
mushys avatar
hahaha r det nya gummimannen eller? http://www.youtube.com/watch?v=gxM6y...eature=related

han dansar runt s det mer ser ut som ngon halvdlig kommedi n boxning
Citera
2008-08-20, 13:51
Medlem
Haha han var verkligen underhllande! r inte s insatt i boxning men det r underbart att se folk med en helt egen stil oavsett kampsport.
Citera
2008-08-20, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorjävel
Haha han var verkligen underhllande! r inte s insatt i boxning men det r underbart att se folk med en helt egen stil oavsett kampsport.

Om du vill se boxare med egen stil s freslr jag att du sker Emmanuel Augustus p youtube. Han kan vara riktigt underhllande att se.
Citera
2008-08-20, 20:41
Medlem
mushys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TRW
Om du vill se boxare med egen stil s freslr jag att du sker Emmanuel Augustus p youtube. Han kan vara riktigt underhllande att se.

Han sg ut att kra liknande stil som nazeem fast lite serisare och inte lika mycket cirkus utan koncentrerade sig mer p det han ska gra i ringen.

edit : Inte fr att jag r haj p boxning men kra som han och konstant vara i rytmisk rrelse mste gra det svrt fr motstndaren att se nr slagen kommer samt placera trffar, skn stil att kolla p iaf.
Senast redigerad av mushy 2008-08-20 kl. 20:48.
Citera
2008-08-21, 17:18
Medlem
Daevass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remixxx
Kolla videon hur han leker med alla. S jvla grym var han. Vet ni att frsta gngen han kom p trningen s skickade hans trnare hem han och sa att det inte var nt fr honom?

Men varfr var det nu han satt i fngelse?
Vrdsls krning, han satt i 15 mnader har jag fr mig.
Citera
2008-08-21, 17:53
Medlem
mushys avatar
felpost.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto