Jag tror att jag har lite probem med scvhost.exe.
Vad är då svchost.exe?
Citat:
svchost.exe is a system process belonging to the Microsoft Windows Operating System which handles processes executed from DLLs. This program is important for the stable and secure running of your computer and should not be terminated.
Så långt hänger jag med men problemet är att jag har 7 styck svchost
http://img524.imageshack.us/img524/7619/svcgostxs6.gif som visas på bilden. Normalt sätt skulle jag inte bli så orolig om det bara vart en process eller en för network och en för system. En annan anledning är oxå att för något år sen så höll min dator på att chrasha lite då och då, det var den första gången jag fick se svchost.exe (aldrig tidigare sätt processen före chrasharna) Så jag körde ett anti virus program och ett antispywere program och fick upp den så programmet tog bort den och så.
Har sökt igenom datorn nu men fick inte upp några fel som var länkade till svchost.exe.
Så min fråga är: Är det normalt att ha 7 st processer uppe i samma namn om inte hur får jag dom att försvinna för alltid.
Och ett litet frågetäcken i hörnet, ljudet försvinner varje gång jag stänger av alla processer med svchost.exe vad beror det på?