Jag tror att jag har lite probem med scvhost.exe.
Vad r d svchost.exe?
Citat:
svchost.exe is a system process belonging to the Microsoft Windows Operating System which handles processes executed from DLLs. This program is important for the stable and secure running of your computer and should not be terminated.
S lngt hnger jag med men problemet r att jag har 7 styck svchost
http://img524.imageshack.us/img524/7619/svcgostxs6.gif som visas p bilden. Normalt stt skulle jag inte bli s orolig om det bara vart en process eller en fr network och en fr system. En annan anledning r ox att fr ngot r sen s hll min dator p att chrasha lite d och d, det var den frsta gngen jag fick se svchost.exe (aldrig tidigare stt processen fre chrasharna) S jag krde ett anti virus program och ett antispywere program och fick upp den s programmet tog bort den och s.
Har skt igenom datorn nu men fick inte upp ngra fel som var lnkade till svchost.exe.
S min frga r: r det normalt att ha 7 st processer uppe i samma namn om inte hur fr jag dom att frsvinna fr alltid.
Och ett litet frgetcken i hrnet, ljudet frsvinner varje gng jag stnger av alla processer med svchost.exe vad beror det p?