Citat:
Ursprungligen postat av Kreutz
Brandbil: Det fanns inte så mycket att läsa in i ditt inlägg. Du kallade Musakar för lögnare, Punkt. Problemet är att du ägnar dig åt att skriva ironiska och emellanåt opåkallt elaka one liners som egentligen inte tillför diskussionen något alls. Jag har dock läst vissa andra inlägg från dig som visar att du besitter såväl kunskap som en god argumentationsförmåga. Använd dig av dessa talanger lite oftare.
Tack för din lyckönskan. Jag behöver den dock inte eftersom jag sedan många år är lyckligt gift.
Jag tror säkert att
musakar kan ha deltagit i någon diskussion någon gång, där någon tjej förklarat att hon tänder på "riktiga män" fastän det inte är PK. Jag är samtidigt
övertygad om att han har valt att bättra på delen om hur rabiat extremfeministiska dessa tjejer var, antingen för att det är skönt för honom att tänka så, eller för att det spetsar till storyn lite.
Det är som när folk berättar om en spökupplevelse. Det blir viktigt med de rätta förutsättningarna, så därför har det
inte funnits något drag i huset,
inga katter fanns närvarande, ett plan kan
definitivt inte ha flugit förbi och elektroniska fel är
uteslutna.
Självklart är inte detta något som kollades vid tillfället för händelsen, utan det handlar om att berättaren vill stärka sin story.
Precis som
musakar gör.