Citat:
Ursprungligen postat av Noonien
Så ditt argument för att gå in i en forumdiskussion och utan argument förlöjliga åsikter är för att du inte orkar anstränga dig? Detta är inte en dejt mellan två personer där du måste öppna munnen med jämna mellanrum.
1. Du tolkade inte mitt inlägg helt som jag tänkt det
2. Nej, detta är ingen dejt och jag måste inte öppna munnen. Men jag gjorde det och det var knappast innehållslöst, även om det kan tyckas vara nedlåtande. Speciellt efter ditt långa inlägg innan.
Men erkänn att det var lite skönt för dig att få påpeka?
Citat:
Ursprungligen postat av Noonien
Är man en grinolle, eller grinfia, så kommer man att hitta något att grina om. Håller med! Detta är exakt poängen. Många kvinnor har helt enkelt bestämt sig / blivit indoktrinerade att de är diskriminerade och kommer hela tiden med massa substanslöst, verklighetsfrånvänt svammel om hur de är det. Kvinnor gör om och om igen hönor av fjädrar i denna fråga.
Samtidigt ska påpekas att jag i det vardagliga livet absolut inte känner mig påhoppad och anklagad för att vara kvinnoförtryckare. I media är det dock gott av den varan!
Men var är alla dessa "många kvinnor", "ständigt påhoppad" osv? Ni hittar ju på och tjurar ner er för att det finns några feminister som av diverse personliga anledningar är arga och uttrycker sig som 10åringar. De allra flesta tar idag avstånd från feminismen som ni presenterar den.
Kan du inte ge lite exempel på dessa brutala påhopp? Det måste ju vara väldigt lätt att hitta när ni konstant bombarderas av manshatet sådär.