2007-11-25, 15:40
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Bukkake kommer från Japan där det praktiserats sen urminnes tider som ett sätt att straffa otrogna kvinnor.

Allt från 10 till flera hundra män som ejakulerar på en kvinna.
Har för mig snarare att det är en modern myt skapad av japanska porrfilmsproducenter för att göra det mer "autentiskt".
Citera
2007-11-25, 16:58
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Volvo240:

Vad jag inte begriper är detta: Hur i helvete kan en karl få stånd tillsammans med ett gäng andra karlar och inte nog med det, även kunna spruta?
Ännu märkligare:
Hur i helvete kan andra karlar bli upphetsade av detta? Det måste ju enbart vara bögar som både praktiserar och konsumerar sådan porr.
Brukar inte hålla med dig men här gör jag det,jag personligen skulle inte klara nåt av det.
Citera
2007-11-25, 21:08
Medlem
Citat:
Volvo240:
Vad jag inte begriper är detta: Hur i helvete kan en karl få stånd tillsammans med ett gäng andra karlar och inte nog med det, även kunna spruta?
Ännu märkligare: Hur i helvete kan andra karlar bli upphetsade av detta? Det måste ju enbart vara bögar som både praktiserar och konsumerar sådan porr.

Kan vi få höra av dem insatta, är det bara bögar som brukar denna typ av porr?
Citera
2007-11-26, 19:00
Medlem
angående bukkake, kan inte påstå det är en personlig favorit, men jag har kollat in ett par filmer med det. Det som är häftigt med det är inte att det är så många kukar i bild (vissa filmer ser man dem knappt alls) utan snarare att det är en (oftast) sexig tjej som leker med sperma. Vissa tycker det är riktigt sexigt att skjuta satsen i tjejens ansikte eller över brösten och sedan se henne leka lite med den eller (låtsas?) njuta av det hela. Bukkake är en naturlig vidareutveckling av det där tjejen helt enkelt har mer att leka med (så hon kan leka längre, exempelvis). Det är gladdigt o dant (dra en parallell mot att använda vispgrädde eller nåt) och man kan kanske tänka sig att istället för 100 olika män är det en själv som skjuter 100 gånger eller så.

Sedan finns det säkert de som gillar det enbart för de går igång på förnedring och ser det som något riktigt förnedrande för tjejen...
Citera
2007-11-26, 20:05
Medlem
Jag heter Regiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Är du verkligen en "gammal man"? Jag tycker att det verkar som att du är runt tretton år. Jag förstår verkligen ingenting av vad fan du babblar om.

Nej det förstår jag..eftersom du är just en strippklubbs-besökare som brukar gladlynnt spatsera hem i ansträngt påsiga byxor med grabbgänget en blöt kväll i Hannofers betong, därför kan du inte se det från sidan som vi nyktra/utomstående ser på den mjäkiga fenomenet

Jag är 13 år och en väldigt många månader ja
Citera
2007-11-28, 19:00
Medlem
Jag har besökt en strippklubb i Sthlm några gånger. Där får man en striptease i ett eget rum och det är OK att runka om man vill. För 500 extra får man även tafsa på tjejen.. Det var rätt spännande de första gångerna, ena minuten går man på Drottninggatan som vilken person som helst och nästa stund har man en ung naken snygging framför sig.

Numera har jag helt gått över till s k thaimassage, betydligt trevligare när någon annan runkar åt en..
Citera
2007-11-28, 19:58
Medlem
serotonins avatar
Det här med att man får tafsa på tjejerna och att de runkar av en, är det något som bara förekommer i Stockholm och är de öppna med det? Jag har varit på strippklubbar här i Göteborg en jävla massa gånger och bara fått röra vid brudarna två gånger och det var under en massa hysch-hysch. Är det någon som har andra erfarenheter från Wandas och Chattan och de ställena?
Citera
2007-11-28, 20:18
Medlem
På Heartbeat i Sthlm får man alltid frågan om man vill tafsa! Av stripjejen alltså, inte av tjejen i kassan!
Citera
2007-11-30, 06:48
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Vad är det för vits med att tafsa? Handlar det om sextonåriga småpojkar som sprutar i brallorna bara av att ta en tjej på brösten?
Citera
2007-11-30, 20:43
Medlem
Citat:
Vad är det för vits med att tafsa? Handlar det om sextonåriga småpojkar som sprutar i brallorna bara av att ta en tjej på brösten?

Har man en snygg naken tjej 30 cm framfor sig vill man ju garna ta pa henne ocksa. Det galler nog manga man oavsett alder.
Citera
2007-11-30, 21:27
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Välvillig:

Citat:
Har man en snygg naken tjej 30 cm framfor sig vill man ju garna ta pa henne ocksa. Det galler nog manga man oavsett alder.

Jag träffar massor med unga, snygga tjejer varje dag i mitt jobb, några av dem har jag t o m som mina underlydande men inte fan kladdar jag på dem för det. Inte för att jag vill men om jag skulle göra det så skulle jag få en sådan jävla lavett så jag stod och dog. Det hade jag naturligtvis förtjänat.
Citera
2007-11-30, 22:44
Medlem
serotonins avatar
Citat:
Välvillig:

Jag träffar massor med unga, snygga tjejer varje dag i mitt jobb, några av dem har jag t o m som mina underlydande men inte fan kladdar jag på dem för det. Inte för att jag vill men om jag skulle göra det så skulle jag få en sådan jävla lavett så jag stod och dog. Det hade jag naturligtvis förtjänat.

Än sen då? Dansar dina "underlydande" tjejer nakna framför dig eller? Det var ju inte världens bästa jämförelse direkt. Om man betalat en femhundring för att en strippa ska dansa privat så är det inte konstigt om man vill klämma lite, eller? Jag hade gärna satt på dem också, men det är ju kört numera.
Om du tycker det är löjligt och patetiskt så är jag inte förvånad. Det tycker väl de flesta utåt sett, PK-klimatet kräver ju det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in