Det var en stor lycka då jag i fredags besökte den lokala butiken och såg att de hade Polly på extrapris!
14:90 var ju ett pris man inte kunde motstå, så det blev till att köpa en påse röd polly
Det var en stor lycka då jag i fredags besökte den lokala butiken och såg att de hade Polly på extrapris!
14:90 var ju ett pris man inte kunde motstå, så det blev till att köpa en påse röd polly
Whaat 16.90 slog jag till på idag.
Mumsar nu, mycket gott. Dock är katten galen och vill äta han med, men ha får inte!
Jag minns när jag var liten, man fick ett Polly-dataspel om man köpte X antal påsar och skickade in streckkoderna, jag vart ganska trött på dom efter ett tag, men nu gillar jag dom igen. Fast inget slår ju Fantomenpåsen
Vet inte om jag har helt rätt men Blå har mörk och ljus choklad medan röd bara har ljus.
Tror det blev rätt.
Stämmer bra det!
Slänger in en till fråga, har för mig att det numer finns ett par till smaker förutom "röd" och "blå" polly, någon som testat?Någon ny favorit kanske tom.?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!