stockholmare har en annan syn på avstånd. Sthlm-london e nästgårds, Likaså sthlm-amsterdam. Sthlm new york är 4-5 timmar, så det är grannland. Man tittar söderut inte norrut. and thats a fact.
Men de flesta stockholmare är fjollor också.
Det är nog bara stockholmare som kallar new york för ett land, också.
Senast redigerad av Yxz 2008-04-04 kl. 08:21.
Han har tydligen helt förlorat sitt sinne för humor, jag skicka ett sms där det stod:
"will, this is carlton, i'm in big trouble. i've locked myself out of the pool house and mom and dad are coming home any minute. hurry home and help me clean up!"
Är det någon som har sett honom då? Någon borde stalka honom från flygplatsen och ta reda på vilket hus som är hans. Sen sätter vi upp 40 kameror och låter folk streama live för 10 spänn timmen.
Det säger ju sig självt att han angav ett falsk födelsedatum så att han ska få vara i fred när han är i Sverige för att chilla...
Om Will Smith hade ett hus i Sverige skulle han nog inte skylta med ett mobilabonnemang i sitt eget namn Det enklaste är vore då att ha ett amerikanskt abonnemang alternativ låta det stå i någon assistents namn.
Om Will Smith hade ett hus i Sverige skulle han nog inte skylta med ett mobilabonnemang i sitt eget namn Det enklaste är vore då att ha ett amerikanskt abonnemang alternativ låta det stå i någon assistents namn.
Jag tror de flesta förstår att det inte är Hollywoodstjärnan Will Smith.
Jag pendlade ett tag till Katrineholm. När man klev av tåget på perrongen så sprang man titt som tätt på Rick James, med en stor bag i handen. Jag tyckte detta var sjukt konstigt. Han är väl död sedan flera år. Frågan är om han den där Chapelle alltså har hus i trakten?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!