2008-04-03, 23:49
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Han heter ju inte Jerry Williams. Han står väl under sitt riktiga namn. Prova med Erik Fernström...
ja det är ju det jag menar!
Citera
2008-04-04, 07:23
Medlem
Yxzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronkz
stockholmare har en annan syn på avstånd. Sthlm-london e nästgårds, Likaså sthlm-amsterdam. Sthlm new york är 4-5 timmar, så det är grannland. Man tittar söderut inte norrut. and thats a fact.

Men de flesta stockholmare är fjollor också.

Det är nog bara stockholmare som kallar new york för ett land, också.
Senast redigerad av Yxz 2008-04-04 kl. 08:21.
Citera
2008-04-04, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yxz
Men de flesta stockholmare är fjollor också.

Det är nog bara stockholmare som kallar new york för ett land, också.
så sant som det är sagt, vemfan ser new york som ett land?
Ungefär som att se svenstavik som en stad
Citera
2008-04-08, 20:04
Medlem
ftpws avatar
[quote=Gigant_Superman]Nej, absolut inte. Höga kusten. Men han finns där. Kolla på hitta.se så kan du ringa.

Ja det är ju troligt att han skriver sitt nummer!!!!!!!!!!!!
Citera
2008-05-01, 00:06
Medlem
Han har tydligen helt förlorat sitt sinne för humor, jag skicka ett sms där det stod:

"will, this is carlton, i'm in big trouble. i've locked myself out of the pool house and mom and dad are coming home any minute. hurry home and help me clean up!"

och han svarade:

"only god can change you"
Citera
2008-05-01, 19:32
Medlem
lajjjbans avatar
Antagandet är så otroligt att det troliga snart är att det är troligt
Citera
2008-05-01, 19:48
Medlem
groovyjaxxs avatar
enligt wiki :Willard "Will" Christopher Smith Jr., född 25 september 1968 i Philadelphia i Pennsylvania.

Enligt hitta: Fyller år: 20 jun

samt att han har ett svenskt mobilnr.

Så hitta.se tror jag inte de e den will smith
Citera
2008-05-01, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovyjaxx
enligt wiki :Willard "Will" Christopher Smith Jr., född 25 september 1968 i Philadelphia i Pennsylvania.

Enligt hitta: Fyller år: 20 jun

samt att han har ett svenskt mobilnr.

Så hitta.se tror jag inte de e den will smith

Det säger ju sig självt att han angav ett falsk födelsedatum så att han ska få vara i fred när han är i Sverige för att chilla...
Citera
2008-05-01, 23:35
Medlem
Marcens avatar
Är det någon som har sett honom då? Någon borde stalka honom från flygplatsen och ta reda på vilket hus som är hans. Sen sätter vi upp 40 kameror och låter folk streama live för 10 spänn timmen.

Okej, när kör vi?
Citera
2008-05-01, 23:41
Medlem
Memas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HongKongKalsong
Det säger ju sig självt att han angav ett falsk födelsedatum så att han ska få vara i fred när han är i Sverige för att chilla...

Om Will Smith hade ett hus i Sverige skulle han nog inte skylta med ett mobilabonnemang i sitt eget namn Det enklaste är vore då att ha ett amerikanskt abonnemang alternativ låta det stå i någon assistents namn.
Citera
2008-05-02, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mema
Om Will Smith hade ett hus i Sverige skulle han nog inte skylta med ett mobilabonnemang i sitt eget namn Det enklaste är vore då att ha ett amerikanskt abonnemang alternativ låta det stå i någon assistents namn.

Jag tror de flesta förstår att det inte är Hollywoodstjärnan Will Smith.
Citera
2008-05-02, 01:53
Medlem
Jag pendlade ett tag till Katrineholm. När man klev av tåget på perrongen så sprang man titt som tätt på Rick James, med en stor bag i handen. Jag tyckte detta var sjukt konstigt. Han är väl död sedan flera år. Frågan är om han den där Chapelle alltså har hus i trakten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in