2007-12-14, 21:07
Medlem
Som landets i särklass största Will Smith-fanatiker (gillar inte hans filmer dock utan för mer musiken som senare ledde till filmkarriären och för det sympatiska beteendet) kan jag bara säga att det är ytterst osannolikt att han skulle ha en lägenhet i staden. Jag vet att han gillar Stockholm men han är ganska sällan där. Hans vanligaste resmål är Sydafrika och Aspen så det vore betydligt mer logiskt.
Citera
2007-12-14, 21:57
Medlem
eastwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Kan ha varit Will S som jag såg i Kramfors i somras, det var en neger alla fall.
Den förste man sett i Kramfors?
Gjorde han inte en låt för ett gäng år sedan som hette Welcome to Kramfors?
Eller var det Miami?
Citera
2007-12-15, 00:02
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eastwood
Den förste man sett i Kramfors?
Gjorde han inte en låt för ett gäng år sedan som hette Welcome to Kramfors?
Eller var det Miami?

Kan det ha varit Doktor Laban med låten Hello Arvika?
Citera
2008-04-03, 19:49
Medlem
Yxzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pratbubblan
Och Tiger Woods har firat jul i Skellefteå hos hans fru Elins mormor. Så allt är möjligt

Notera, han har firat jul en bit utanför jörn.

Inte samma som skellefteå.
Citera
2008-04-03, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
Ärligt talat nej och jag tror att sannorlikheten att han skulle
bosätta sig i kramfors är minimal, Å andra sidan så
firar Luis Figo Jul i Sollefteå så inget är omöjligt...

Han kommer även snart att påbörja ett bygge av en ny kåk precis där jag bor
Citera
2008-04-03, 20:12
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trbo
Han kommer även snart att påbörja ett bygge av en ny kåk precis där jag bor

Var ska du bo då?
Citera
2008-04-03, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Var ska du bo då?
hahha
Citera
2008-04-03, 20:56
Medlem
Psykopat på fats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxz
Notera, han har firat jul en bit utanför jörn.

Inte samma som skellefteå.

Jörn tillhör Skellefteå kommun. Så att jag eller Pratbubblan som är Skellefteåbor säger att Tiger Woods var i Skellefteå när han var i ett samhälle inom Skellefteå kommuns gränser tror jag inte verkar fel i mångas ögon. Dessutom var han ju faktiskt i Skellefteå C och handlade. Gick bl a på Expert.

Tycker att det är konstigare när man både i media och i tråden om den 15-åriga tjejen i Mora som mördades skrev att mördaren som är från Malå kommun (ung. 15 mil från Skellefteå) var från Skelleftetrakten. Det är som att påstå att någon från Jönköping är från Göteborgstrakten eftersom det är ungefär samma avstånd mellan de städerna som mellan Skellefteå och Malå
Senast redigerad av Psykopat på fat 2008-04-03 kl. 21:20.
Citera
2008-04-03, 21:41
Medlem
Bronkzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykopat på fat
Jörn tillhör Skellefteå kommun. Så att jag eller Pratbubblan som är Skellefteåbor säger att Tiger Woods var i Skellefteå när han var i ett samhälle inom Skellefteå kommuns gränser tror jag inte verkar fel i mångas ögon. Dessutom var han ju faktiskt i Skellefteå C och handlade. Gick bl a på Expert.

Tycker att det är konstigare när man både i media och i tråden om den 15-åriga tjejen i Mora som mördades skrev att mördaren som är från Malå kommun (ung. 15 mil från Skellefteå) var från Skelleftetrakten. Det är som att påstå att någon från Jönköping är från Göteborgstrakten eftersom det är ungefär samma avstånd mellan de städerna som mellan Skellefteå och Malå

stockholmare har en annan syn på avstånd. Sthlm-london e nästgårds, Likaså sthlm-amsterdam. Sthlm new york är 4-5 timmar, så det är grannland. Man tittar söderut inte norrut. and thats a fact.
Citera
2008-04-03, 21:54
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
Så det är itne som ratsit eller upplysning.se där hittar man tom kändisar!
samma sak där, du hittar ju inte Jerry Williams på Ratsit...

För övrigt verkar det lika larvigt att ringa denna Will Smith som att ringa till Inge Storm och fråga om vinden har mojnat nu...
Citera
2008-04-03, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Var ska du bo då?

HAHA men nästgårds!
Citera
2008-04-03, 22:28
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
samma sak där, du hittar ju inte Jerry Williams på Ratsit...

För övrigt verkar det lika larvigt att ringa denna Will Smith som att ringa till Inge Storm och fråga om vinden har mojnat nu...
Han heter ju inte Jerry Williams. Han står väl under sitt riktiga namn. Prova med Erik Fernström...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in