• 3
  • 4
2025-04-30, 14:31
Medlem
mmansons avatar
Undvik om du har hg blodtryck
Citera
2025-05-03, 23:05
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Najs att du besvarar en 17,5 r gammal trd... livet r fr kort fr funderingar.

Men det r inte mjligt att ta 25 gram torkad svamp och bli helt terstlld, inte en chans.

Har tagit 15g utan problem, finns folk som tagit 40+ gram och inte blivit galna.
Citera
2025-05-04, 10:49
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychoticbreak
Har tagit 15g utan problem, finns folk som tagit 40+ gram och inte blivit galna.

WOW... Jag har tagit hlften s mycket och det kndes som att jag lg nra dden... d handlade det om en medel-potent strain.

Du kanske har flera diagnoser att brottas med?
Citera
2025-05-06, 11:36
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
WOW... Jag har tagit hlften s mycket och det kndes som att jag lg nra dden... d handlade det om en medel-potent strain.

Har tagit ver 200 toppisar flera gnger. Ingen aning p vikten men efter 300st slutar det hnda mer saker i stort stt, blir en jvla massa svamp att tugga i sig dessutom. Satt o svalde lite t gngen hela kinderna fulla som en hamster!

Nstan s att svampen har hunnit brjat verka nr man ntligen tuggat i sig alla...
Citera
2025-05-12, 10:42
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:

Hgst troligt!

Men jag vet inte vad det ndvndigtvis har med mnet att gra. Men jo visst frsker jag dmpa ngesten av att leva.
Fattar inte varfr jag blivit fdd till denna vidriga planet fr.

S fort jag brjat lra knna en substans, huvudsakligen psykadelisk, s brjar jag pusha grnsen. Men det finns ingen annan substans som ger s mycket head fuck som svamp, s r det iaf fr mig.

Dom flesta andra substanser r mitt head space hyffsat ofrndrat, frutom typ hga doser av LSD.
Citera
2025-05-12, 10:46
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Har tagit ver 200 toppisar flera gnger. Ingen aning p vikten men efter 300st slutar det hnda mer saker i stort stt, blir en jvla massa svamp att tugga i sig dessutom. Satt o svalde lite t gngen hela kinderna fulla som en hamster!

Nstan s att svampen har hunnit brjat verka nr man ntligen tuggat i sig alla...

Sg nyligen en interview av folk p Shambala i USA frn 2022 eller nt, videon r frn PsychedSubstance, dr sger en kille att om man bara tuggar svampen i ca 15 min tillsammans med honung brjar mnet tas upp i munnen (som LSD) och du behver inte svlja, men huvudsakligen s blir du inte lika illamende p det, ven om du svljer svampen sen.

Ska nnu prova det sjlv ngon gng. Skulle verkligen vilja prova toppisar ngon gng. r den lik andra magiska svampar i headspace osv?
Citera
2025-05-12, 13:45
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychoticbreak
Sg nyligen en interview av folk p Shambala i USA frn 2022 eller nt, videon r frn PsychedSubstance, dr sger en kille att om man bara tuggar svampen i ca 15 min tillsammans med honung brjar mnet tas upp i munnen (som LSD) och du behver inte svlja, men huvudsakligen s blir du inte lika illamende p det, ven om du svljer svampen sen.

Ska nnu prova det sjlv ngon gng. Skulle verkligen vilja prova toppisar ngon gng. r den lik andra magiska svampar i headspace osv?

Hrt nt snt jag med. I brjan frskte vi tugga det i 10-15 minuter alltid fr ngot med bttre effekt men jag vet inte. Den regeln har fastnat men mest nr de e torkad svamp, lttare o tugga nr saliven terfuktat svampen lite.

Av all svamp jag provat har toppisar varit bst men det r nog fr jag har haft bra tillgng till det. S man har haft fler tillfllen och mngd att experimentera med. Kolla knarkkorvens guide p toppisar och trdar hr p flashback s hinner du lsa p tills det r dags! (Sen augusti, september brjar de dyka upp)
Citera
2025-05-14, 03:31
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Hrt nt snt jag med. I brjan frskte vi tugga det i 10-15 minuter alltid fr ngot med bttre effekt men jag vet inte. Den regeln har fastnat men mest nr de e torkad svamp, lttare o tugga nr saliven terfuktat svampen lite.

Av all svamp jag provat har toppisar varit bst men det r nog fr jag har haft bra tillgng till det. S man har haft fler tillfllen och mngd att experimentera med. Kolla knarkkorvens guide p toppisar och trdar hr p flashback s hinner du lsa p tills det r dags! (Sen augusti, september brjar de dyka upp)

Tack fr tipset, jag har redan kollat hans guide och letade i en hage dr lamm brukar g men hittade inget d. Fr gra ett nytt frsk i r.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in