Citat:
Ursprungligen postat av neogeo
aja .. ingen har övertygat mig att det inte begränsar användarna .. så jag får väl hålla kvar på mitt :P
när man har blivit insnöad på MAC OS och är helt under Gates hypnos av de fina dockan så är de klart att objektivitet är nåt som hjärnan inte tar till lika lätt
Men kära vän - det är ingen som försökt övertyga dig.
Jag skrev tidigt att du borde ta dig en funderare på om du verkligen skulle byta. Min filosofi är att var och en ska använda det som den tycker är bäst.
Att övertyga och frälsa får vara en uppgift för de företag som tjänar pengar på det - oavsett om de leds av Gates eller Jobs. Vi användare använder vår tid till annat - produktivt arbete och att hjälpa varandra när det behövs
Och när kunde ett operativs användarvänlighet för personer som redan var inskolade på ett system bedömas objektiv?
Själv har jag en person här hemma som på fullt allvar argumenterar och bevisar att DOS var ett mycket mer användarvänligt system innan Windows95. Då och då får han in en poäng!
Jag är glad att du kommit fram till vad som passar dig. Det är alltid tråkigt när folk byter (oavsett till vad) och inte blir nöjda. Förutom nedsatt humör har de spenderat pengar helt i onödan. För nog kan man ha roligare för pengarna!