• 1
  • 2
2007-10-31, 22:08
Medlem
Hittar ingen bra tråd som tar upp exakt mina funderingar.

Ska köra en dbol kur.

25/60 eller 25/40
samt inta nolva varje dag under kur därför att jag har lite gyno nu sen gammalt.
Tycker ni att jag ska ta 10mg nolva eller 20mg nolva ED samtidigt som ryssarna? Det är redan klart att jag skall ta nolva samtidigt, vill verkligen inte förvärra mina tits och har inga pengar till plastläkarn.

Den ständigt återkommande frågan, försämras resultatet eller är det ngn skillnad på 10 - 20mg ED nolva on. Har läst o hört skrönor som att nolva motarbetar dbol osv. Men det e väl vanligt bullshit kan ja tro. Ge mig lite bra tips ni inbitna och kunniga. Tack på förhand!
Citera
2007-11-01, 09:07
Medlem
paralyzeds avatar
I höga doser har nog nolva en negativ effekt på dbol, men 10-20mg ed kan man ligga på om man vill undvika östrogena biefekter. 10mg borde nog räcka åt dig eftersom du kommer ligga på 25mg dbol.
Citera
2007-11-01, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paralyzed
I höga doser har nog nolva en negativ effekt på dbol, men 10-20mg ed kan man ligga på om man vill undvika östrogena biefekter. 10mg borde nog räcka åt dig eftersom du kommer ligga på 25mg dbol.

10 mg ed räcker på så lite dbol, sålänge du inte e JÄVLIGT kännslig!!
Citera
2007-11-01, 15:14
Medlem
sacce303s avatar
kolla upp ett preparat som heter Letrozol
ska tydligen kunna motverka befintlig BT/gyno
har hört det från flera källor, men är inte 100%
Citera
2007-11-01, 17:20
Medlem
ursäktar att jag lånar tråden ...
men om man inte har gyno från början (som e det här fallet) är det väl ingen ide med nolva under kur? får man inte ut mest om man väntar till efter kuren med nolva?
Citera
2007-11-01, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supercat
men om man inte har gyno från början (som e det här fallet) är det väl ingen ide med nolva under kur? får man inte ut mest om man väntar till efter kuren med nolva?

Nolvadex är ju en så kallad anti-östrogen som hindrar det naturliga östrogenets verkan. Man kan alltså ta den under kur i förebyggande syfte
Citera
2007-11-01, 17:32
Medlem
wiiiilis avatar
Citat:

så länge du inte får någon gynokänning så behöver du ej nolva innan PCT.
Citera
2007-11-01, 18:29
Medlem
Citat:

Nu va det ju så att han ville och hade väl en gammal känning!! Då kan det ju vara lägligt att köra lågdoserat under kur om man vet att man e kännslig lr haft det innan!!
Citera
2007-11-05, 11:43
Medlem
ok, men då kör jag på 10 mg nolva ed då om ni säger att det räcker. Tack för alla era svar
Citera
2007-11-29, 15:34
Medlem
bumpar, men använder samma tråd igen för en annan fråga, ska jag köra 25/40 eller 25/60? Är inte så väldigt rädd för biverkningar , och jag har en gammal kula i v. bröst därav skall jag köra 10mg nolva ED. Dock vill jag inte lyssna på alla okunniga på mitt gym hur länge jag ska köra. Ngn som kan tipsa mig? MVH
Citera
2007-11-29, 15:38
Medlem
föressten e det ngt mer ni tycker jag ska tänka på?(då tänker jag i preppväg alltså) Bör jag köra HCG till denna "lilla" kur?
Citera
2007-11-29, 16:13
Medlem
Condemneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thakongo
bumpar, men använder samma tråd igen för en annan fråga, ska jag köra 25/40 eller 25/60? Är inte så väldigt rädd för biverkningar , och jag har en gammal kula i v. bröst därav skall jag köra 10mg nolva ED. Dock vill jag inte lyssna på alla okunniga på mitt gym hur länge jag ska köra. Ngn som kan tipsa mig? MVH
25/40 tycker jag.
60 dagar blir ändå ca 8,5 veckor. Och det är ganska länge att vara på orala.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in