2007-10-31, 20:39
Medlem
Jag har raderat ett viktigt exceldokument, Notepad-dokument och ett par Worddokument. Det skedde för några veckor sedan och jag har sedan dess försökt mig på olika program som kan återskapa de raderade filerna, men jag förstår ingenting av dom och hittar ingenting.
Kan någon svara på:

1. Är det ens möjligt att få tillbaka dessa filer utan att anlita en firma som tar flera tusen?
2. Kan någon rekommendera ett BRA program, gärna enkelt eller berätta mer för mig hur jag ska göra. Det är jätteviktiga arbetsdokument.
Citera
2007-10-31, 21:56
Medlem
hedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Girlnextdoor
Jag har raderat ett viktigt exceldokument, Notepad-dokument och ett par Worddokument. Det skedde för några veckor sedan och jag har sedan dess försökt mig på olika program som kan återskapa de raderade filerna, men jag förstår ingenting av dom och hittar ingenting.
Kan någon svara på:

1. Är det ens möjligt att få tillbaka dessa filer utan att anlita en firma som tar flera tusen?
2. Kan någon rekommendera ett BRA program, gärna enkelt eller berätta mer för mig hur jag ska göra. Det är jätteviktiga arbetsdokument.
Prova Easy Recovery Pro, det är ett lättanvänt program som troligen
kan återskapa filerna om dom inte är överskrivna.
Citera
2007-11-01, 00:52
Medlem
X_surfers avatar
Testa PC Inspector File reocvery till att börja med, funkar inte det så gå vidare med GetData Back
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in