Flashback bygger pepparkakshus!
2007-10-31, 02:06
Medlem
Eyeopeners avatar
Kan desvärre inte hitta den gammla tråden som hade lite mer information av detta ämnet (kanske skall flytta inlägget till benso faqs tråden istället)
Låter den ligga kvar här för tillfället

Hur är effekten till skillnad mot andra sorters benso?
Både i rusningssufte och känsla

är lite sugen på att köpa det nämligen,

Dom benso läkemedeln som jag har använt är: (Sobril & stesolid)
Citera
2007-10-31, 02:15
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag tycker effekten på fenazepam är dåsigare än både oxazepam och diazepam, och så varar ju effekten fenazepam förbaskat mycket längre tid (även om diazepam har typ lika lång tid på att halvera alla aktiva metaboliter)...
Citera
2007-10-31, 02:44
Medlem
Tord_Ywels avatar
Den är mycket svagare än standard benso men håller i sig ett jävla tag. Tog, ja i princips väldigt mycket, kommer inte ihåg mängden men var bäng i 1dygn + och jävligt flummig dagen efter, men tror nog det var lite över den rekommenderade dosen, vem nu dom än följer dem Hoppas den kommer tillbaka på nån webshop

Edit: Tror inte heller den är klassad än.
Citera
2007-10-31, 03:35
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tord_Ywel
Den är mycket svagare än standard benso men håller i sig ett jävla tag. Tog, ja i princips väldigt mycket, kommer inte ihåg mängden men var bäng i 1dygn + och jävligt flummig dagen efter, men tror nog det var lite över den rekommenderade dosen, vem nu dom än följer dem Hoppas den kommer tillbaka på nån webshop

Edit: Tror inte heller den är klassad än.
Definiera "svagare"... Fenazepam är iaf ganska dospotent, 1mg fena motsvarar väl ungefär 1mg alprazolam... Sen hur starkt man upplever ruset är helt individuellt, jag upplever fenaruset som ganska starkt...
Citera
2007-11-01, 19:26
Medlem
Eyeopeners avatar
Dom enda benso tabletterna jag har provat är sobril och stesolid.

hur känns Phenazapamet i jämförelse med dom?
vilket är det mest likt i effekt?

eller blir man bara slö av det som typ propavan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in