Citat:
Ursprungligen postat av king hippo
Jag äcklas av elvis! han är riktig pk socialdemokrat ut i fingerspetsarna och ska ändå försöka framstälas som någon sorts rebel mot samhälls ordningen precis som det socialdemokratiska partiet gör fast dom har haft makten i alla år. "han hatar bögar för han själv är en madafaaaka" oj hemskt utmanande att försvara hbt människor ojoj elvis så har du en invandrargrane också shit vad "openminded" du är.horunge!.precis som "blondinbella" får betalt av företag för att nämna dom i sin blogg får elvis skappare presenter för att rita deras produkter i sin äkliga serie.tv spel bilar och kläder upp över öronen.
"han är ju så skön elvis han säger ju det folk vill säga" ungefär.
snuskig är han också!! han har gått över mer och mer till dåliga sex skämt dom senare åren.den enda serie so lyckas nämna det otroligt socialdemokratiskajagborienskolådasomjagkallarförv illa ordet "säkerhetslösning" tre (3!) gånger i en strip. fula kläder har han också + att han är en färsk toffel till sin asiatiska horfru som också är fult klädd.
ingen arbetarkille gillar elvis.
den enda serien som konkurerar med att suga lika mycket socialdemokratisk kuk som elvis är rocky som har gått från att vara rolig till ett desperat försök att tjäna pengar.
oj i den här serien var rocky stenad ÅÅÅÅ vad banbrytande!! färsking!!
För att beskriva hur jag upplevde ditt inlägg ska jag be att få berätta en allegori.
Jag köpte igår tre kilo lösgodis, gick hem, och började på en gång frossa. Jag tog det bästa som fanns och åt massor, och var jävligt nöjd med det. Sen upptäckte jag att jag började bli mätt, det var liksom inte gott längre. Jag ville ha vatten. Jag fortsatte ändå att äta, och blev bara mer och mer illamående. Till slut kräktes jag.
Dagen efter tittade jag i godispåsen. Då låg bara de äckligaste godisarna kvar, och jag fattade inte vad fan jag hade köpt dem för.
Åtta månader senare var jag tvungen att borra i två tänder, och fick göra en omfattande tandoperation i högra överkäken. Tänderna där var i det närmaste förmultnade.
Med den här berättelsen vill jag få fram budskapet: du suger. Du har inte för fem öre fattat grejen med nånting, och du ser sossespöken överallt. Dessutom verkar du ha en skön tendens att ta alla saker du inte gillar här i världen som personlig kritik. Egocentriker är bara förnamnet. Vidare är den "kritik" du framför mot Elvis ju.. tja.. den är iallafall kritisk. Sen att du hämtat typ 27 konstiga påstående helt utifrån tomma luften är lite häftigt, alltid roligt med fantasi.
Men hela din mening med Rocky är ju så totalt fel på alla sätt och vis. Den är först och främst helt OT. Starta en egen tråd om att Rocky suger och ta debatten där bäst du kan, så är jag beredd att faktiskt lägga ner två minuter på att fundera över dina så avslappnat askorkade inlägg.
För det andra har Martin Kellerman mycket god personlig ekonomi och har inget behov av desperatlösningar för att tjäna pengar. Han tecknar fortfarande för det är hans grej. Det är det han är begåvad med här i världen, och vet att det är det han kan göra för att glädja andra människor. Precis som du med ditt skamlösa gnäll.
För det tredje handlar en serie aldrig bara om att Rocky är stenad. Det finns alltid någon poäng utöver det. Att påstå att Kellerman gör serier där han knarkar för att det är häftigt är som att påstå att Smurfarna är blåa för att de är nya moderater.
Tänk över dina misstag nu. Sov lite grann. Prata med en god vän. Drick en kopp kaffe.
Kom sedan tillbaka och svara.
Och skriv så man kan läsa nästa gång.