[quote=goran744|57351139]
Citat:
Ursprungligen postat av
Honey.B.Blue
Ñäbbgäddan i farten igen ser jag......
Anser du forumet vara bra som det är, eller har du några bra förslag på förbättring av forumet?
Du tycks ju lida alla helvetets kval här inne så du måste ju ha jävla bra förslag på bättre upplägg och struktur?
Fint om du kunde lägga ditt pubertala lynne åt sidan, din vokabulär är inte särskilt rumsren, och ej adekvat sett i relation til vad jag skriver.
Skärpning. Börja med dig själv, jag sa att en INVÄNDNING LYFTER, det ÖPPNAR UPP FÖR EN CHANS för apologetisk ambition, att klargöra sig.. istället för att stagnera i
statisk stereotyp bibelmission!
Fattar du inte hur andefattigt det rä för bildade individer med något bakom skallbenet, att sitta öch se hur billig retorik drr fram som tåget, är det intressant utan preoblematiseringar? Ja gör högstadie-elever! och andra som drömmer om att de borde ha dragit med sig lite från skolåren, men sitter istället och förfasar sig över ALLMÄNGILTIGA termer och uttryck, som en NORMALBEGÅVAD 18-åring, redan behärskar.
Tycker du alltså att man ska håla ribban på lägsta-nivån?
..................
Förslag till förbättring? börja med att skärskåda din smutskastningskampanj med denn ajävla pajkastningslek... den är meningslös!!!
Du kan inte ens erkänna, att du har fått dina cirklar vidgade, m.h a .. vem.. ja tack vare Bogo.
Det sitter jävligt långt in i ditt avundsjuka anlete.
Nej, mitt förslag är enbart detta fjuttiga : bevara för allt i världen forum religion, udner kategori VETENSKAP, vad ni än gör !!!
Det enda jag kan vädja om. Jag ser det som ett klokt beslut, då religion är ett RUNT ämne.. vi har islamister här och allehanda sekterister som havererar forumet annars, inom fem minuter..
Bl.a a Därför.
Betänk också.. detta , om du kan va så vänlig : vilken TID vi lever i nu. Det är ingen mysig tid... är det då klokt att försöka slå undan benen på dem som bryr sig lite?
Bogo, är guld värd i detta forum.
All heder åt denne. Jag vill se flera som är ärligt intresserade , och med lite kunskaper.. engagera sig i forumet, men som jag sa innan, de är för få. Ska du då kräka spyor på en som bryr sig lite?
Ska intemamma dig Goran,... du har redan egen mamma, men du är ingen prydnad för forumet i att påstå dig vara "påhoppad" , isf är du en lättkränkt kärring, och jag står för det.
Skaffa di gskinn på näsan din gamla tant. Sluta bete dig som en bäbis. Det finns alltid tusen vägar ur en situation därman inte har "svar på tal" , man behöver inte börja smutskasta den som sätter fingret på problemet.
Ni pajaskastare ägnar er åt en sjukt snedvänd metadebatt här, (personfixeringen är total och ja, du avslöjar dig varenda gång du ska försöka bemöta mig, osar långa vägar) den slår helt fel. Ty en vilar på er egen lättja och OVILJA elelr helt enkelt brist på fantasi, att bygga dialoger, istället gnälls det som på ett dagis, över ingenting mer än enstaka ord.
Mesigt. Skärpning.. ingen kan påstå att vuxna människor inte klarar en diskussion med lite "dikotomier och äkta sådana, bland falska här och var, sluta mesa er så förbannat, jävla ilandsgnälleri)
Ta en bok, innan du dör.. så du får en hum om vad logik är. VArför påven inte äger makt i Sverige, el. varför pappa Luther inte är den renhårade pappsing som vissa visst försöker fortfarande längta efter.. med hjälp av lite ordvrängeri.
suck, finns annat att klaga över?
för min del, NEJ
döörför har jag i nuläget , inga förslag Goran477... lev med det, jag är tämligen nöjd, mitt liv hänger inte på FB.. skulle det, så kanske jag också skulle läggamig på makren och skrika i högans sky om hur påhoppad jag blir.. av de dumma dumma dej där .
men jag betackar mig, den nivån.
Dra fram lite fantasi istället, för att STÖRA DIG.
bara ett råd.
Förbttringen... görs enl mig.. isf.. bäst.. i den levande trådföringen, det är där,, du kan visa ditt intresse, med lite gentilare tonhgång än folkilsken tro att du t.ex känner mig, det kan du glömma.
jag är inte intresserad i om någon vill giulla mig utifrån vad som skrivs, är detta socialt community där min tro kränks och jag måste klaga över att inte friktionsfritt få berätta mn saga om min gud ommin tolkning om POetrus-passagen eller gilgamesh-tolkning.. ?
Man hade chansen i skolan, att visa sig duktig, detta är diskussion/debatt/dryftelser, publikt, som sagt.
Inte med ständig vattenkammare som ska ordan håret på en stup i kvarten.