• 1
  • 2
2007-10-30, 12:41
Medlem
maxius696s avatar
Idag på lunchen sitter och snackar vilt o annat skit så kommer en kille o brättar att tyskar har en tendens o gå igång på älg. Det finns visst älgbajs i fina burkar som de köper m sig hem som souvenir är det sant det här??
Isåfall är det här bland det sjukaste jag har hört om tyskar.
Berätta om ni har sett de här bajs souvenirerna
Citera
2007-10-30, 12:51
Medlem
ensiferums avatar
Jag började tänka på sunes sommar, och har för mig någon berättade det för mig redan då, 1994 någonstans.
Citera
2007-10-30, 13:11
Medlem
xaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxius696
Idag på lunchen sitter och snackar vilt o annat skit så kommer en kille o brättar att tyskar har en tendens o gå igång på älg. Det finns visst älgbajs i fina burkar som de köper m sig hem som souvenir är det sant det här??
Isåfall är det här bland det sjukaste jag har hört om tyskar.
Berätta om ni har sett de här bajs souvenirerna

Ja det är sant, dom är helt besatta av älgar...
Citera
2007-10-30, 13:12
Medlem
Folk sitter och polerar bajs och gör smycken som är populära hos dessa.
Citera
2007-10-30, 15:36
Medlem
maxius696s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigzagwanderer
Folk sitter och polerar bajs och gör smycken som är populära hos dessa.

hahahaha
älskling jag har köpt ett bajshalsband till dig....
Citera
2007-10-30, 15:48
Avstängd
En jävla smartskalles avatar
Icakuriren får väl ses som en seriös tidning.

http://www.icakuriren.se/ArticlePage...cak017.dbp.asp

"Det svarta guldet, naturprodukten älgbajs, är däremot en storsäljare. Dessutom tillverkas det gratis av Grönåsens tjugo älgar."
Citera
2007-10-30, 16:10
Medlem
Jag har själv sett dessa burkar. Är en liten prydnadsglasburk med sverigeband runt.
Citera
2007-10-30, 16:15
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xak
Ja det är sant, dom är helt besatta av älgar...
Är dom inte besatta av bajs också? Brukar man inte skämta om just tysk bajsporr?
Citera
2007-10-30, 16:25
Medlem
maxius696s avatar
Snälla finns det nån som har bildbevis jag kan fan inte tro det...
Det är så sjukt... Det är som om man skulle åkt till Afrika o kommit hem m en hink
elefantbajs till mormor
Citera
2007-10-30, 16:28
Medlem
yeah´ss avatar
trodde detdär va en gammal myt
Citera
2007-10-30, 16:33
Medlem
Enrödtråds avatar
Sådana burkar har jag sett på någon vildmarks-någonting/turistfälla, något bildbevis har jag inte dock.
Citera
2007-10-30, 16:42
Medlem
maxius696s avatar
Finns det nån tysk här som kan tänka sig komma in i diskutionen angående älgbajs
Som sagt jag är jävligt nyficken på höra varför man vill tex vill hänga ett smycke runt halsen av bajs???
De som berättade detta för mig sa även att i Tyskland så går folk o skruvar av varningskyltarna som finns längs med vägarna för att ta hem de o hänga upp de i sina hem. Tänder de på älgar eller vad fan är problemet?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback