Citat:
Ursprungligen postat av
12148
Har du gått rättegång ang Elitinett? Annars gäller inte polisutredningen. Tragiskt att en så fin tjej blev förstörd av steroider o såg fördjäklig ut när hon vann! Dom summor du nämner är små potatis. Det kan aldrig ersätta hennes liv. Ser ut som en rysk diskuskastare i feejan! Vad har du fått uppgifter ang peng på annans konto? Märkligt om ingen rättegång gjorts! Och hennes halvbror, känner du honom? Varför har du ens beblandat dig i detta? Ville du tjäna pengar? Försvarar absolut inte henne!! Undrar bara!
"Småpotatis"... Ingen aning om vilken nivå du är på i dagens klassuppdelade samhälle men jag gick från 23 netto i grundlön/månad som knegare till 8000 på Soc/månad. Jag förlorar alltså 15000kr netto/ månad. Torskade bilen mm. Lägg sen till saker som är svår mätt i pengar som hemtele, TV kanaler osv + att anhöriga o nära vänner drabbades = dom vågade/ville inte längre ha kontakt av olika anledningar. Lägg sen till att jag blivit nekad 11 månaders bidrag, LÄS 11 månadslöner så förstår alla att det är mkt pengar som jag torskat. Hade 200 000 kr sparat o när Elle var klar så hamnade jag på 500 000kr i skulder...
Fler som tycker det är märkligt att det inte blev rättegång då kunniga poliser jag pratade med före förhören pratade om 6-7 års fängelse för motparten.
Varför jag beblandat mig med detta är för att jag har en fetisch för muskel brudar o vet att dom är duktiga på kost o träning o behövde gå ner i vikt vilket Elle hjälpte mig med. Sen började vi göra Sessions som jag före det gjort med 3st Svenska BB brudar o inget problem med dessa till skillnad mot Elle... Denna fetisch började 1994 då jag såg Marika J o hade kontakt med henne då hon ännu bodde i Sverige.
Tillägg- för 5-6 år sen så hade jag kontakt med Colette Guimond (gör mkt sessions o välkänd BB) o hon beskrev detaljerat en skrämmande lik historia som min när en av hennes manliga vänner blev lurad o utnyttjad av en USA BB. Han förlorade också mkt pengar. Skillnaden var att jag var utbränd med depression, nedstämdhet o panikångestattacker o var som en 5 åring psykiskt o motparten hade mig i ett järngrepp o styrde mig såsom hon ville. O som Polisutredaren konstaterade att jag var det "perfekta offret" med bla utbrändhet o bra ekonomi. Jag kunde inte dra mig ur pga jag mådde för dåligt psykiskt. Enl Colette så blir ca 80% av köparna lurade av BB. O i Elles fall så hade hon helt klart hjälp med denna planering om hur jag skulle sänkas...