Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-16, 02:16
  #913
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Barlow
Vad är grejen med "Gymmet" eller "GymmetSthlm" som många taggar på instagram? Alla verkar vara extremt kåta på att åka dit och träna och det måste vara ett av de steroidtätaste kommersiella gymmen i Sverige.

Tänker mest på t. ex. Angelica Enberg från Team Tyngre.

https://www.instagram.com/angelicaenberg/?hl=sv

Hon har växt otroligt mycket, särskilt den senaste tiden. Man ser folk kommentera saker som "Wow, hur gör du?!"

Någon som har något skvaller om vad som försiggår där borta?


Insulin och diabetes typ 1 är tydligen ett bra framgångsrecept för att bygga muskelmassa.
Citera
2017-06-20, 22:47
  #914
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thomas24
Någon som varför Emelie Rosengren torskade? - hela 4 år
hmmm...avstängd 4 år från skkf för doping....men grönt ljus att köra direkt i crossfit...det är väl ändå ett bevis på den totala avsaknaden av dopingkontroll inom svensk crossfit?
Citera
2017-06-20, 22:48
  #915
Medlem
Såg att Amanda Fränden inte klarade att kvala vidare ens i regionals. Kanske verkligheten kom ikapp?
Citera
2017-08-06, 15:12
  #916
Medlem
Amanda Fränden har definitivt sabbat sin axel. Det syns tydligt när hon lyfter tyngre att axeln ger vika och hur stången far bakåt.

Nån som vet varför Amanda slutat heja på Helena Falk som ändå ser ut att vinna games i år? Fnurra på tråden?
Citera
2017-08-19, 16:52
  #917
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Barlow
Vad är grejen med "Gymmet" eller "GymmetSthlm" som många taggar på instagram? Alla verkar vara extremt kåta på att åka dit och träna och det måste vara ett av de steroidtätaste kommersiella gymmen i Sverige.

Tänker mest på t. ex. Angelica Enberg från Team Tyngre.

https://www.instagram.com/angelicaenberg/?hl=sv

Hon har växt otroligt mycket, särskilt den senaste tiden. Man ser folk kommentera saker som "Wow, hur gör du?!"

Någon som har något skvaller om vad som försiggår där borta?


Hade varit skitsnygg om hon hade haft ett par passande tuttar, typ F-Kupa. Det ser ju helgalet ut när hon som nu när hon är platt som en pannkaka.
Citera
2017-10-09, 08:40
  #918
Medlem
Glenn-Matthewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angel-1
hmmm...avstängd 4 år från skkf för doping....men grönt ljus att köra direkt i crossfit...det är väl ändå ett bevis på den totala avsaknaden av dopingkontroll inom svensk crossfit?
Kör hon crossfit? Enligt ig som verkar hon ju flytt landet? Verkar inte ske så mycket träning där
Citera
2017-12-26, 13:50
  #919
Medlem
Trollsvanss avatar
Måste säga att jag fullständigt skiter i om folk dopar eller drogar sig. Sålänge inte andra råkar illa ut så lägger jag inte mycket vikt vid det. Det är inte direkt så dessa inte lägger ner någon energi i det dom gör.
Ska dom tävla mot superdopade amerikaner, rena, så kommer dom inte långt. Just saying.
Sen om man tävlar, att det givetvis är fusk osv, det är en sak och en helt annan diskussion.

Däremot vill jag att folk ska få upp ögonen för människor som är villiga att gå över andra människor, för att få det bättre själva.

Vårt nya Figureproffs, Kristin Winnergård sägs ha haft razzia hemma, det går att läsa mer i tråden "29åringen som är misstänk för mångmiljonbedrägerier".
I tråden fick man reda på att hon ska ha blåst sitt ex på pengar och mycket riktigt finns en dom i hennes namn på lexbase.
Är det någon som har tillgång och kan läsa domar på lexbase?
Jag blev chockad, faktiskt.
Det ser onekligen ut som det är sant.
Och så dopingkontrollen, hon kommer med tramsiga ursäkter om varför hon har tappar massa och om man går in på hennes instagram, så ser man att hon bara lägger ut gamla bilder, inget nytt.
En video är ganska ny och när man tittar på den filmen och hennes baksida, ryggen. Så har hon inga muskler kvar. Varför ligger hon inte bara lågt?
Undrar hur mycket hon vet angående pojkvännens samband med bedragaren?

Eftersom man själv aldrig skulle blåsa någon, så är det sjukt att tänka sig att en go tjej har detta i sig, att lura nån på pengar, att kunna leva med något sådant.
Citera
2017-12-26, 15:43
  #920
Medlem
0.999...s avatar
Hur kommer det sig att dom flesta i den här träningsmiljön ofta verkar vara antingen hel eller halvkriminella? Är det så dyrt med prepp eller är det bara så att en viss personlighetsstyp dras till den här miljön?
Citera
2017-12-26, 16:00
  #921
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Hur kommer det sig att dom flesta i den här träningsmiljön ofta verkar vara antingen hel eller halvkriminella? Är det så dyrt med prepp eller är det bara så att en viss personlighetsstyp dras till den här miljön?


Fast där har du absolut fel.
Men i vilken miljö menar du?
gymmet?
Citera
2017-12-26, 16:13
  #922
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Fast där har du absolut fel.
Men i vilken miljö menar du?
gymmet?

Jag tänker på bodybuilding främst. Tycker man kan läsa ganska ofta att dessa är föremål för olika utredningar.
Citera
2017-12-26, 18:04
  #923
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Jag tänker på bodybuilding främst. Tycker man kan läsa ganska ofta att dessa är föremål för olika utredningar.

Plus att alla äger en jävla amstaff. Verkar vara "gymhunden" #1.
__________________
Senast redigerad av v.giroux 2017-12-26 kl. 18:23.
Citera
2017-12-27, 09:53
  #924
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Jag tänker på bodybuilding främst. Tycker man kan läsa ganska ofta att dessa är föremål för olika utredningar.


Okey. Då är jag med dig. Mycket möjligt att det ena leder till det andra.
Tex som cannabis är porten in i drogmissbruk för vissa.
Men det är nog individuellt. Som med allt annat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback