2014-12-23, 11:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Det är inte hennes pappa alla fall, för hon är halvasiat och det är på pappans sida (hon har uppgett det i en intervju).

Enligt ratsit bor hon med sin mamma och sin bror i Vällingby, så om detta nu är hennes pojkvän så är hon alla fall inte skriven hos honom, om det nu skulle vara så att de bor tillsammans. Men någon här borde väl veta mer?

Det är PT-Anders på Delta Gym. En riktig profil.
Citera
2014-12-23, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gymaren
Phauline Svensson som åkte fast för två år sen för dopning, visade upp en grov fysik och fuskade till sig förstaplatsen i Luciapokalen 2014. Fler avslöjanden?

annonserna är nertagna
http://saradas.org/index.php?topic=217451.0
Citera
2015-01-12, 00:28
Medlem
karlsoons avatar
Jag Misstänker att Helene Ahlson är bi eller lesbisk.
Är det någon som kan bekfräfta mina aningar och Misstankar?
Citera
2015-01-13, 01:29
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon

Det enda jag vet är att hon hade en pojkvän för några år sedan.
Citera
2015-01-13, 11:32
Medlem
clevercashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon

Varför misstänker du det om man får fråga? Känsla eller något du sett eller hört?
Citera
2015-01-17, 09:13
Medlem
Helene Ahlson är inte lesbisk...däremot är hon dopingavstängd. Fast det är ju Emma Melin också.
Citera
2015-01-17, 09:18
Medlem
Emma Melin uppdaterar ju sin instagram och facebook me #badass och #woman with muscle och det är iofs sant fast man kunde ju även tillägga #dopingavstängd och #fuskare om man skulle vara helt ärlig lol
Citera
2015-01-17, 09:21
Medlem
Emma Melin uppdaterar ju dagligen sin facebook och instagram med #badass och #woman with muscle fast om man skulle vara helt ärlig borde det ju stå #dopingavstängd av skkf och #fuskare.
Citera
2015-01-18, 19:17
Medlem
clevercashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gutebyggaren
Emelie herlitz är så vitt jag vet en som inte vill tävla.
Lugn tjej hade nån razzia i hennes lägenhet men hon klarade sig dock åkte på sömnisar..detta var något år sedan har jag för mig

Om det görs en razzia i ens lägenhet finns det nog skäl att misstänka annat än sömnisar..
Citera
2015-01-21, 01:40
Citat:
Ursprungligen postat av Angel-1
Helene Ahlson är inte lesbisk...däremot är hon dopingavstängd. Fast det är ju Emma Melin också.

Att Emma Melin är avstängd går att läsa åå skkfs hemsida. Men det står ingenstans att Helene Ahlson är avstängd..
Citera
2015-01-21, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angel-1

Håller med, Helen är inte lesbisk. Hon var tillsammans med Lasse som hon har gym med, förlovade tills han var otrogen.
Berätta gärna mer om avstängningen? Spekulerar du eller har du bevis? Snackas ingenting om det i träningsvärlden..
Citera
2015-01-21, 18:02
Citat:
Ursprungligen postat av Rocca77
Håller med, Helen är inte lesbisk. Hon var tillsammans med Lasse som hon har gym med, förlovade tills han var otrogen.
Berätta gärna mer om avstängningen? Spekulerar du eller har du bevis? Snackas ingenting om det i träningsvärlden..

Vem var han otrogen med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in