Flashback bygger pepparkakshus!
2007-11-05, 13:28
Medlem
Isnatts avatar
Hur tillagas dom? Fritös?
Citera
2007-11-05, 13:34
Medlem
Ranknfiles avatar
Köpte hotwings här om dagen och fick dem i en liten påse som det stog köttbullar på.. blev äcklad och misstänksam om ett nytt mcd fjasko på gång!
Citera
2007-11-05, 13:38
Medlem
lill-mes avatar
Ska nog beställa köttbullar någon dag och kasta i huvudet på stundenten som står lite osäker där i kassan och säga att dom inte ska besudla husmanskosten.
Citera
2007-11-05, 14:14
Medlem
w84funs avatar
Jag saknar en förklaring på vad det är tänkt att man ska äta till "köttbullarna". Ska de börja servera mos också, eller räknar företaget kallt med att folk vill äta köttbullar till pommes?
Citera
2007-11-05, 15:49
Medlem
woofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Hur tillagas dom? Fritös?

Japp dom friteras. Köttbullarna är väl tänkta lite som ett snacks, ungefär som man köper hot wings eller liknande. Primärt så marknadsförs dom som ett allternativ i Happy Meal.
Citera
2007-11-05, 16:22
Medlem
Brandfarligs avatar
Bojkotta McD!
Citera
2007-11-07, 17:46
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandfarlig
Bojkotta McD!

gärna, om det inte vore för att man kan leva på deras orgasmiska burgare.
Citera
2007-11-07, 18:18
Medlem
Prova förra veckan chicken wings och kötbullarna.
Kötbullarna var knapriga, men absolut inte värt priset.
Sen har jag svårt för att de friteras, blir så flått. kanske passar USA ?

Chicken Wings kan jag dock rekommendera, precis som på KFC
Citera
2007-11-19, 02:56
Medlem
MadamMims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoloth
Negrerna fick betalt för 2-3 timmar men valde att göra jobbet på 6 timmar. Då är det klart det blir så lite per timme. Jag har städat flera resturangkök , det tar inte lång tid alls. Särskilt inte om man städar varje dag som dom tydligen gjorde.

En av McDonalds cheferna i programmet berättade ju att negrerna låg och sov i personalrummet när dom kom på morgonen , så inte har dom jobbat hela natten inte.

Dessutom så är det faktiskt inte McDonalds fel att företaget körde det svart , Dom betalade ju pengar som skulle räckt till vita löner så kan inte klandras för vad städföretaget sedan gör.

Så du tror att dom jobbade i sex timmar för skojs skull din dumma jävel? Det handlade nog mer om att ifall dom inte städade stället kliniskt rent så hade dom fått sparken. Jaja, vissa tänker inte längre än näsan räcker....
Citera
2007-11-19, 04:38
Medlem
Panpots avatar
Detta kan ju förefalla vara ngt supernytt och konstigt i Sverige,
men faktum är att McDonalds ofta inkluderar regionala/traditionella rätter eller tolkningar i sin meny runt världen. I Japan har de mycket mer fisk i menyn, i arabländer massa kycklingalternativ osv.
Citera
2007-11-19, 04:58
Medlem
General Nogis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panpot
Detta kan ju förefalla vara ngt supernytt och konstigt i Sverige,
men faktum är att McDonalds ofta inkluderar regionala/traditionella rätter eller tolkningar i sin meny runt världen. I Japan har de mycket mer fisk i menyn, i arabländer massa kycklingalternativ osv.

Det stammer. Kycklinalternativ och curry i Indien osv. Krocketburgare i Holland. Inte mer fisk i Japan dock, snarare mer kyckling. De har en lokal burgare ocksa, McTeriyaki.
Citera
2007-11-19, 07:34
Medlem
Daevass avatar
Men fan att de ska innehålla palmolja, nu kan man ju inte testa dem utan att ha all världens regnskogsskövling på sitt samvete. Men det gör inte så mycket eftersom det inte serveras lingon till.

edit: vore kul om de testade blodkorvsburgare, jag hade lätt blivit stammis då, fast bara om det hade varit massa lingon i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in