Ska nog beställa köttbullar någon dag och kasta i huvudet på stundenten som står lite osäker där i kassan och säga att dom inte ska besudla husmanskosten.
Jag saknar en förklaring på vad det är tänkt att man ska äta till "köttbullarna". Ska de börja servera mos också, eller räknar företaget kallt med att folk vill äta köttbullar till pommes?
Japp dom friteras. Köttbullarna är väl tänkta lite som ett snacks, ungefär som man köper hot wings eller liknande. Primärt så marknadsförs dom som ett allternativ i Happy Meal.
Prova förra veckan chicken wings och kötbullarna.
Kötbullarna var knapriga, men absolut inte värt priset.
Sen har jag svårt för att de friteras, blir så flått. kanske passar USA ?
Chicken Wings kan jag dock rekommendera, precis som på KFC
Negrerna fick betalt för 2-3 timmar men valde att göra jobbet på 6 timmar. Då är det klart det blir så lite per timme. Jag har städat flera resturangkök , det tar inte lång tid alls. Särskilt inte om man städar varje dag som dom tydligen gjorde.
En av McDonalds cheferna i programmet berättade ju att negrerna låg och sov i personalrummet när dom kom på morgonen , så inte har dom jobbat hela natten inte.
Dessutom så är det faktiskt inte McDonalds fel att företaget körde det svart , Dom betalade ju pengar som skulle räckt till vita löner så kan inte klandras för vad städföretaget sedan gör.
Så du tror att dom jobbade i sex timmar för skojs skull din dumma jävel? Det handlade nog mer om att ifall dom inte städade stället kliniskt rent så hade dom fått sparken. Jaja, vissa tänker inte längre än näsan räcker....
Detta kan ju förefalla vara ngt supernytt och konstigt i Sverige,
men faktum är att McDonalds ofta inkluderar regionala/traditionella rätter eller tolkningar i sin meny runt världen. I Japan har de mycket mer fisk i menyn, i arabländer massa kycklingalternativ osv.
Detta kan ju förefalla vara ngt supernytt och konstigt i Sverige,
men faktum är att McDonalds ofta inkluderar regionala/traditionella rätter eller tolkningar i sin meny runt världen. I Japan har de mycket mer fisk i menyn, i arabländer massa kycklingalternativ osv.
Det stammer. Kycklinalternativ och curry i Indien osv. Krocketburgare i Holland. Inte mer fisk i Japan dock, snarare mer kyckling. De har en lokal burgare ocksa, McTeriyaki.
Men fan att de ska innehålla palmolja, nu kan man ju inte testa dem utan att ha all världens regnskogsskövling på sitt samvete. Men det gör inte så mycket eftersom det inte serveras lingon till.
edit: vore kul om de testade blodkorvsburgare, jag hade lätt blivit stammis då, fast bara om det hade varit massa lingon i.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!