2012-01-26, 11:00
Medlem
MonsterMagnuss avatar
ÅnkelGunnar får gärna tömma sin inkorg!
Citera
2012-07-06, 19:00
Medlem
MindreModigMans avatar
Proton får gärna tömma sin inkorg!

---------------------------------------------------

Hej, jag fick en i mitt tycke obefogad varning, och när jag försöker maila moderatorn så är hens mailbox full.
Jag följer FAQn och gör ett inlägg här istället.

Citat:
Ursprungligen postat av Proton
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Pedofil datatekniker låste filer men polisen lyckades öppna, eller?
Citat:
Ursprungligen postat av MindreModigMan
En fråga som har mer med juridik att göra.

Fall 1: Polisen gör husrannsakan. Den misstänkte har ett riktigt svårforcerat kassaskåp som han vägrar öppna. Kan han bli dömd bara på dessa indicier?

Fall 2: TC-analogi av Fall 1.

Mitt svar, som alltså inte kunde mailas:

Jag ber om ursäkt, men det var faktiskt en seriös fråga - är den misstänkte skyldig att ge ut sitt lösenord till de krypterade filerna eller inte?
Jag tycker faktiskt att det hör till topic ifall kryptering är "användbar" eller inte vid ex husrannsakan.

//MMM
Citera
2012-07-07, 14:44
Medlem
Tlagnojs avatar
Proton är meddelad.
Citera
2012-07-13, 00:22
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Husvagnssvensson är underrättad. uffepuffe's egen PM-korg verkar vara lika full som den som han klagade på. (inlägget är raderat eftersom det innehöll ett ev. regelbrott)

/Mod
Citera
2012-07-13, 03:11
Medlem
Vore det inte bra om moderator automatiskt förlororar sin befogenhet så länge som deras inkorg är full? Alltså att de inte kan modererar om deras inkorg är full? På det viset bli de tvungen att fixa sin inkorg innan de fortsätter modererar?
Citera
2012-07-13, 03:18
Medlem
Germanias avatar
så att man med ett par bots kan stänga av alla mods?
Citera
2012-07-13, 23:51
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carma
Vore det inte bra om moderator automatiskt förlororar sin befogenhet så länge som deras inkorg är full? Alltså att de inte kan modererar om deras inkorg är full? På det viset bli de tvungen att fixa sin inkorg innan de fortsätter modererar?
Så att ett par dagars rast från det frivilliga uppdraget genast tillintetgör möjligheten att fortsätta städa gratis?
Sluta knarka och använd lite sunt förnuft istället.
Citera
2012-09-19, 19:12
Medlem
Jag tror att det vore bra om ni citerar berörd moderator i den här tråden på följande sätt:

Citat:
Ursprungligen postat av WirelessGkit2
Dags att tömma korgen?

Då ökar chansen att den moderatorn ser meddelandet.
Citera
2012-09-19, 20:21
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Jag tror att det vore bra om ni citerar berörd moderator i den här tråden på följande sätt:

Då ökar chansen att den moderatorn ser meddelandet.

Det är en utmärkt idé. Personligen kollar jag nästan aldrig den här tråden såvida den inte ligger högt uppe i delforumet. Däremot kollar jag av "mina citerade inlägg" några gånger om dagen. Något jag tror andra moderatorer gör med.
Citera
2012-10-17, 16:56
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WirelessGkit2
Husvagnssvensson är underrättad. uffepuffe's egen PM-korg verkar vara lika full som den som han klagade på. (inlägget är raderat eftersom det innehöll ett ev. regelbrott)

/Mod

Husvagnssvensson behöver påminnas igen! Finns det inget sätt som vi kan eliminera det här problemet på??
Citera
2012-10-17, 17:10
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Husvagnssvensson behöver påminnas igen! Finns det inget sätt som vi kan eliminera det här problemet på??

Jag ska peta på Husvagnen i outlaw.
Även om vi har en utökad korg så blir den tyvärr ibland full.
Citera
2012-10-17, 17:24
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666

Jag ber om ursäkt för det. Det beror på slarv (med att radera gamla meddelande) från min sida. Jag är tyvärr lite av en samlarperson som har svårt att slänga saker som man kan behöva, hur dumt den än må vara med tanke på värdet av gamla PM. Jag har hur som helst gjort lite plats nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in