2012-10-17, 17:34
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Jag ber om ursäkt för det. Det beror på slarv (med att radera gamla meddelande) från min sida. Jag är tyvärr lite av en samlarperson som har svårt att slänga saker som man kan behöva, hur dumt den än må vara med tanke på värdet av gamla PM. Jag har hur som helst gjort lite plats nu.

Betyder det att du fått mitt PM som jag skickade för en timme sedan...eller ska jag skicka det igen?
Citera
2012-10-20, 01:06
Medlem
ojns avatar
Jag är ganska säker på att PM som inte kommer fram behöver skickas om. Det är inte som med t.ex. en e-postserver, där mejl läggs i en kö.
Citera
2012-10-20, 02:16
Medlem
qrizzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Betyder det att du fått mitt PM som jag skickade för en timme sedan...eller ska jag skicka det igen?

Citat:
Ursprungligen postat av ojn
Jag är ganska säker på att PM som inte kommer fram behöver skickas om. Det är inte som med t.ex. en e-postserver, där mejl läggs i en kö.

Inget kösystem. Bara skicka om.
Citera
2012-10-20, 11:12
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojn

Tack för hjälpen. Jag vet egentligen hur det fungerar men ibland slår hjärndöden till med full kraft.

Citera
2012-10-26, 02:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
"Full inkorg."

Du behöver rensa!
Citera
2012-10-26, 02:34
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitsocker
Du behöver rensa!
Fixat.
Citera
2012-10-26, 08:29
Medlem
Blattebruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Fixat.

Inte alls, försökte nyss PM:a dig utan resultat.
Citera
2012-10-26, 08:42
Tekniker
kookamungas avatar
Moderatorer har nu en bra mycket större inbox, så förhoppningsvis kommer denna tråden inte bumpas på ett tag.
Citera
2012-10-26, 08:48
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kookamunga
Moderatorer har nu en bra mycket större inbox, så förhoppningsvis kommer denna tråden inte bumpas på ett tag.
Kan inte vi vanliga användare också få det?
Citera
2012-10-26, 08:54
Tekniker
kookamungas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Kan inte vi vanliga användare också få det?

Det kan nog komma på tal lite längre fram, att öka för vanliga användare kräver lite mer framförhållning då man måste räkna in worst-case scenariot att alla har fulla inboxar. Även om det är osannolikt. Dessutom är det en del databasjobb inplanerat, så en eventuell ökning får vänta tills det är klart.
Citera
2012-10-26, 15:59
Medlem
vivalarevolucions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kookamunga
Det kan nog komma på tal lite längre fram, att öka för vanliga användare kräver lite mer framförhållning då man måste räkna in worst-case scenariot att alla har fulla inboxar. Även om det är osannolikt. Dessutom är det en del databasjobb inplanerat, så en eventuell ökning får vänta tills det är klart.
Det kanske räcker med 1000 meddelanden som maxgräns istället för 2,5K?

Själv förstår jag inte varför ens inkorg behöver vara så stor. Finns det meddelanden man verkligen vill spara är det bara och klistra in dessa i ett textdokument. Eller varför inte klistra in så mycket som får plats i ett meddelande och skicka till en själv?
Citera
2012-10-26, 20:18
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blattebrud
Inte alls, försökte nyss PM:a dig utan resultat.
Nu finns det plats iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in