2007-10-29, 17:29
Bannlyst
I den här tråden kan vi lista moderatorer med fulla inkorgar så de tömmer dem, kan vara bra om de gör det så vi kan nå dem när vi rapporterar inlägg eller skickar beundrar brev.

Jag börjar med en moderator som inte kunde ta emot min hyllning senast idag!
  • Pellenez

Lista på ni med så får admin eller någon annan fixa biffen!
Citera
2007-10-30, 05:02
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frågande Fredde
I den här tråden kan vi lista moderatorer med fulla inkorgar så de tömmer dem, kan vara bra om de gör det så vi kan nå dem när vi rapporterar inlägg eller skickar beundrar brev.

• Pellenez

Inget dumt initiativ. Jag skall meddela mr. Pellenez att det är dags att rensa PM.

/D_M, mod. (dock ej i detta underforum)
Citera
2007-10-30, 16:39
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Jag har försökt att göra en RP där Pellenez samt några till är mods. Jag får beskedet att Pelles inbox är full. Går meddelandet iväg till samtliga ändå?
Citera
2007-10-30, 16:59
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Jag har försökt att göra en RP där Pellenez samt några till är mods. Jag får beskedet att Pelles inbox är full. Går meddelandet iväg till samtliga ändå?
Ja,till alla utom pelle.
Citera
2007-10-30, 17:07
Medlem
i.b.ms avatar
Har moderatorer större tilldelning på inbox än 250? Om inte så borde man ha det tycker jag. Själv är jag återhållsam med att rensa i min inbox om inte annat så för att komma ihåg vilka man har PMat med.
Citera
2007-10-30, 17:09
Medlem
Deannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Har moderatorer större tilldelning på inbox än 250? Om inte så borde man ha det tycker jag. Själv är jag återhållsam med att rensa i min inbox om inte annat så för att komma ihåg vilka man har PMat med.

Jo vi får en större inbox än 250.. Men vi får också massor av "post" eftersom varje RP är ett brev. Rensar man inte bland sina RP så blir den full ganska snabbt.
Citera
2007-10-30, 17:10
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m

Ja, Moderatorer har större PM inbox än användare.

Edit: Bah, vilken tajming med Deanna då.
Citera
2007-10-30, 19:51
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frågande Fredde

• Pellenez

Nu går det skicka hyllningar till mig igen.
Citera
2008-04-19, 21:34
Medlem
Hur stora inboxar har egentligen moderatorer då? 500? 1000?
Citera
2008-04-19, 21:56
Medlem
defyras avatar
Varför skaffar ni inte en underbox då till RP's, så slipper dem komma i samma som vanliga boxen.. bara ett förslag
Citera
2008-04-19, 22:47
Medlem
tjaboooos avatar
2500 tror jag det är vi mods har, underkorg är inte aktuellt då det finns andra planer.
Citera
2008-04-20, 02:42
Medlem
EliasAlucards avatar
Carpe Diem hade för inte så längesedan full inkorg. Har han rensat den? Gick inte att skicka RP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in