• 1
  • 2
2009-05-12, 23:17
Medlem
Hattpappers avatar
Drar upp denna gamla trd fr jag bara mste veta: Var fr jag tag i Bhut Jolokia/Naga Jolokia i Stockholmsomrdet? Jag vill inte behva handla p ntet, men jag bara mste prova denna chili.
Citera
2009-07-12, 05:14
Medlem
Jag vill ocks veta var man kan f tag i denna frukt. t en med en kompis fr ngra timmar sen och det brnns fortfarande i munnen och jag andas hftigt, och r yr.. galet. shit! Omjligt att sova ocks. Svept massa mjlk.

Det knns bokstavligen som om man brnner sig. Ni vet nr man brnt sig p fingrarna och handen, typ p fast i tungan och halsen , bakom gonen. Helt underbart illa :P
Citera
2009-07-12, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Nn som har en aning om vart man kan f tag p det i Uppsala?
Har visserligen inte kollat, men har liksom en knsla av att det inte finns p Luthagens livs. r dock inte hundra. Tnkte hra om ngon i Uppsala har kpt?

Jag r ocks frn Uppsala. Hr av dig om du hittar. ska konna p kina lee eller de indiska importstllena. Kanske Sivia matcenter kan ha?
Citera
2009-07-14, 00:59
Medlem
r lite gamla posts hr men sg att ngon nyligen har frgat. Den finns att kpa p http://www.extremefood.se. (http://www.extremefood.se/default.as...id=74&uulid=77 direkt lnk till dr den finns. Bara att scrolla ner lite s hittar ni den.)
Citera
2009-07-14, 10:01
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deewan
Jag r ocks frn Uppsala. Hr av dig om du hittar. ska konna p kina lee eller de indiska importstllena. Kanske Sivia matcenter kan ha?
Jag sg faktiskt p ICA maxi (heter det vl? det bortom ICA vst) fr ngra veckor sen!
Citera
2009-07-18, 02:42
Medlem
sweet!

Frgade mina pron hemma, som r asiater, om naga morich, och de tog fram en burk som de hade kpt p bhaibhai eller nt snt, i stockholm. Det var iofs bara en rra med naga morich, den var inte s stark.. typ som tabascos habaneross.

Men sjlva frukten, mste provas allts
Citera
2010-09-30, 05:37
Medlem
Slitet-Golvs avatar
r det ngon som vet en internetbutik som sljer? Har kikat p www.extremefood.se . Men dessa har haft slut hur lnge som helst. Skickade mail fr kanske 1-1.5 mnader sedan och frgade om de skulle ta in det igen. Jag fick svar att det var p vg in, men fortfarande ingenting.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in