2007-10-29, 16:31
Medlem
Hejsan

Jag undrar vad Kosttillskottsbutiken heter som ligger bredvid Delta Gym i odenplan.
Eller om någon kan deras öppetider så kan ni även skriva dom.
Citera
2007-10-29, 16:32
Medlem
blackened57s avatar
Beställ från Gymgrossisten istället
Citera
2007-10-29, 16:35
Medlem
Jo visst.. Men det är så att dom har en gainer där bredvid Delta som jag börjar få slut på.. Tycker att det är onödigt att byta märke på något som fungerar bra.

plus att det är ett hyffsat pris på den.. kostar 350 för 3kg
Citera
2007-10-30, 08:28
Medlem
blackened57s avatar
Själv kör jag på twinlabs Gainer Smakar mumma och den funkar kanon! 524 nånting för 5 kg tror jag den kostar på GG, och om du beställer grejer för över 1500 så får du en shaker också
Citera
2007-10-30, 08:47
Medlem
Hallontårtans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crippa87
Jo visst.. Men det är så att dom har en gainer där bredvid Delta som jag börjar få slut på.. Tycker att det är onödigt att byta märke på något som fungerar bra.

plus att det är ett hyffsat pris på den.. kostar 350 för 3kg

350 för 3 kg!? Vilket jävla rövarpris!

Räkna på kilopriset i protein. Du kommer bli chockad.

Om du ändå är vid Odenplan - knata ned/ta tunnelbanan till Rådmansgatan & BudoFitness. Ska du ha ännu bättre priser - och få mer träning - gå till GG på Sveavägen.
Citera
2007-10-30, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallontårtan
350 för 3 kg!? Vilket jävla rövarpris!

Räkna på kilopriset i protein. Du kommer bli chockad.

Om du ändå är vid Odenplan - knata ned/ta tunnelbanan till Rådmansgatan & BudoFitness. Ska du ha ännu bättre priser - och få mer träning - gå till GG på Sveavägen.

Jag måste säga att jag tycker att den är värd de... 36% Protein, 50,2% Kolhydrater, 4,2% Fett.. Har inte sett någon gainer som ligger så högt i protein. Dom flesta på GG ligger runt 24-27% Protein.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in