2007-10-29, 18:53
Medlem
xallos avatar
M.T ligger inte kvar med respirator utan kan andas osv själv, dock har han en massa hjärnblödningar och vad det får för efterdyningar återstår att se!
2007-10-29, 18:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
M.T ligger inte kvar med respirator utan kan andas osv själv, dock har han en massa hjärnblödningar och vad det får för efterdyningar återstår att se!

Skönt att han slipper ligga i respirator. Men trist att han har hjärnblödningar...
2007-10-29, 19:38
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Hoppas skallen ordnar sig.
Kommer vi få reda på vad problemet egentligen var, eller kommer detta att lösas utanför medias ljus?
2007-10-29, 20:03
Medlem
JJDecays avatar
Är ingen flitig krogbesökare och har bara skummat igeom tråden.
Men om det skulle vara en K1 figher som sparkat nån som ligger ner i skallen...................Skjut den fan direkt!
Jag säger inte att killen som (om han ´nu vart sparkad i skallen var guds bästa barn). MEN....Sparkar i skallen hör möjligtvis hemma i en K1 ring..INGEN annan stans!!!!
2007-10-29, 20:03
Medlem
Kan ni ge fan i att skriva namn era javla muppar. Visa lite respekt till killen, tank pa att han har familj pa On.
2007-10-29, 20:15
Medlem
ChristianXs avatar
OT raderat. crissan och kepi blanc begåvas med var sin tillsägelse för OT-chattandet.

/Mod
2007-10-29, 20:17
Medlem
Upprclss_drpouts avatar
Ja det var ju jakligt imponerande..

http://www.youtube.com/watch?v=bNea0rZZA9Y

Vakten verkar ha en forkarlek for att knaas och boxas under baltet - kolla tredje ronden.
2007-10-29, 20:21
Medlem
Om jag inte förståt fel så va killen som & hans polar fotbolls huliganer, (ger man sig in i leken så får man leken tåla) bara att han råka springa på en K1 fighter den här gången.
(OBS jag vet inte om dom va "stökiga" fotbollssuportar men kan inte tänka mig att dom bettede sig särskilt hyffsat, i annat fall så är det jävligt fel av vakten.)
Synd att killen hamna i respirator men det är sånt man får ta när man är ute och bråkar.
2007-10-29, 20:23
Bannlyst
Hittar inget intressant på dfgsthlm men det här är nog något som görs upp i det tysta.
Hoppas iaf det går bra för killen.
Våra tankar är med supportern även om det råkar vara en gårdare.
2007-10-29, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Är ingen flitig krogbesökare och har bara skummat igeom tråden.
Men om det skulle vara en K1 figher som sparkat nån som ligger ner i skallen...................Skjut den fan direkt!
Jag säger inte att killen som (om han ´nu vart sparkad i skallen var guds bästa barn). MEN....Sparkar i skallen hör möjligtvis hemma i en K1 ring..INGEN annan stans!!!!
Nej, varken sparkar eller slag mot en liggande person hör hemma i en K1 ring.

Alltså, avliva fanskapet med en jävla gång.
2007-10-29, 20:40
Medlem
Pawelks avatar
Jag undrar vilken taktik DFG skulle använda för att slå ner vakterna på Caféet. Killen verkar ju kunna slåss rätt bra och har förmodligen tillgång till en teleskopbatong så antingen får de gå på med en jävla massa folk samtidigt eller själva ta med batonger.

Förövrigt så tycker jag att det måste vara jäkligt svårt för vakten att hävda nödvärn med tanke på hans kampsportskarriär.
2007-10-29, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pawelk
Jag undrar vilken taktik DFG skulle använda för att slå ner vakterna på Caféet. Killen verkar ju kunna slåss rätt bra och har förmodligen tillgång till en teleskopbatong så antingen får de gå på med en jävla massa folk samtidigt eller själva ta med batonger.

Förövrigt så tycker jag att det måste vara jäkligt svårt för vakten att hävda nödvärn med tanke på hans kampsportskarriär.

Den där youtube sidan lär ju plockas ner rätt snabbt av polisen så fort dom hittar den. Den kommer säkert åklagaren att använda sig av.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in