Citat:
Ursprungligen postat av MSDV
Jag är absolut inte ute efter att förlöjliga nån, då missförstår du mig. Jag förstår att du har en personlig realtion till W med tanke på att du har tränat med honom bland annat och tycker att han är en bra kille.
Men just det faktum att du känner honom gör att du inte är särskilt objektiv i din bedömning hurvida W är en bra fighter enligt internationella normer. Jag ställde ju trots allt inte min första fråga till dig, men du valde att svara på den ändå på ett sätt som glorifierar honom som fighter...
Man behöver inte ha ett personligt förhållande till någon bara för att man har tränat tillsammans. Sant är att de flesta kända fighters, såsom Kruth, Nordstrand, Lindvall, Holm och de andra grabbarna anser att han är..eller snarare var en bra och lovande fighters. Dessutom kan många intyga att han är en bra kille och man blir därför förvånad att just han agerat på det viset, om nu detta är sant vill säga.
Vi vet att det finns många svin bland krogvakterna, ja jag förundras över hur resteurangägarna överhuvud taget kan anställa personer som man vet är psykopater och inte hellre vill annat än spöa gäster. Att även efterblivna personer får jobb kan enklast bevisas genom ett studium av Stockholms alla krogvakter. Att W stått ut i alla dessa år är förunderligt. Det borde ju vara mycket svårare som krogvakt att inte få utbrått på sin urblåsta kollega än oförskämda kroggäster, de är i alla fall aspackade vilket inte kollegan är.