2010-02-14, 20:45
Medlem
vemomintedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av west86
e det bara jag som tycker hon ser för jävlig ut och att rösten låter som en mans röst

Hon är väl typ fulsnygg.
Citera
2010-02-14, 22:23
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Wikstens fru Christina (bandkollegan från Wannadies) och deras barn var också med i programmet, men man kan lätt få intrycket av att Pär och Amanda är mer än polare...

Varför var inte Dennis Lyxzén med på festen? Honom hörde vi inte ett ord om...

Ärkekommunisten Lyxzén och Amanda har inte varit ihop särskilt länge, men nu letar det bostadsrätt i innerstaden... Det brukar bli så när man växer upp.
Citera
2010-02-14, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av west86
e det bara jag som tycker hon ser för jävlig ut och att rösten låter som en mans röst

Transvestit? Kan för mitt liv inte begripa vad folk hör i denna anskrämliga röst...helt kass!
Citera
2010-09-07, 21:13
Medlem
klantons avatar
Någon som vet hur rik Amanda Jenssen blivit på musiken? Jag menar, från att gå från student till framgångsrik artist vilken man ändå får säga att hon är så borde hon ha tjänat en hel del också. Någon som har någon inside information eller någon annan fakta? Miljonär eller inte?

Senast redigerad av klanton 2010-09-07 kl. 21:15.
Citera
2010-09-07, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Hedning
Transvestit? Kan för mitt liv inte begripa vad folk hör i denna anskrämliga röst...helt kass!

Äntligen en person till som inte är tondöv.
Citera
2010-12-17, 15:17
Medlem
Nu är det i alla fall slut mellan de två:

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...icle8293669.ab
Citera
2011-01-06, 16:19
Medlem
Jag funderar på hennes låt "Borderline".
Har hon borderline?
Citera
2011-01-06, 16:38
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moniq
Jag funderar på hennes låt "Borderline".
Har hon borderline?

Nej, jag tror inte hon har borderline, mer att hon har någon i släkten som kanske är utsatt.

klanton: Hon har blivit riktigt rik på sin musik, mer om det vill jag inte prata om mer än att hon
om hon skulle sluta jobba i dag så är hon ekonomiskt oberoende för resten av livet. Men precis som andra seriösa musiker och sångare som har en potential så kommer hon bli än rikare med åren.
Citera
2011-01-06, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Nej, jag tror inte hon har borderline, mer att hon har någon i släkten som kanske är utsatt.

ok på så vis. tänkte hon kanske hade det. Texten var så klockren
och många med liknande är väldigt artistiska med ett dramatiskt uttryck.
Citera
2011-01-06, 18:36
Medlem
pederastens avatar
Citat:
om hon skulle sluta jobba i dag så är hon ekonomiskt oberoende för resten av livet.

eeh? nej, inte en chans
Citera
2011-03-21, 15:09
Medlem
RaejserPulkans avatar
Hon var min gamla klasskamrat i 4 år. Från låg till högstadiet. Så har ni frågor om hennes personlighet så fråga på.

Nej, jag har inte satt på henne
Citera
2011-03-21, 17:35
Medlem
z2joiss avatar
Citat:

klanton: Hon har blivit riktigt rik på sin musik, mer om det vill jag inte prata om mer än att hon
om hon skulle sluta jobba i dag så är hon ekonomiskt oberoende för resten av livet. Men precis som andra seriösa musiker och sångare som har en potential så kommer hon bli än rikare med åren.

Det finns ingen artist i Sverige som blir rik av musik. Inte om man med rik menar just ekonomiskt obereonde resten av livet. Hon bör rimligen ha dragit in en miljon hittills och det bör hon väl klara sig på en tre till fem år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in