2007-10-29, 00:08
Medlem
ibumetins avatar
hur gör jag. på någotvis, kasnke pga klumpighet så har det blivit det nya långsamma. med mitt jätte jätte gamla hotmail e det fortfarande classic
Citera
2007-10-29, 10:17
Medlem
Kom tillbaka när du nyktrat till alternativt gått en svenskkurs. För jag förstår inte ett jota av vad du skriver.
Citera
2007-10-29, 12:56
Medlem
Pussylovers avatar

Precis vad jag tänkte också men ville inte vara först med att terrorisera.
Citera
2007-11-02, 00:27
Medlem
ibumetins avatar
allting har händrats på min hotmail. innan när jag hade det gamla av det så fick jag reklam om, att buta till nya där man fick mer inkorg o så. allting går längsamt. skriver jag ett mail så tar det lång tid innan de reagerar. logfgar in på mitt gamla konto jag har. där e dert som det va innan. skriver maneller klickar på inkorg så går det snabbt.hur göra ?
mvh
Citera
2007-11-02, 00:59
Medlem
Nattskenets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -198
Kom tillbaka när du nyktrat till alternativt gått en svenskkurs. För jag förstår inte ett jota av vad du skriver.

Citat:
Ursprungligen postat av ibumetin
allting har händrats på min hotmail. innan när jag hade det gamla av det så fick jag reklam om, att buta till nya där man fick mer inkorg o så. allting går längsamt. skriver jag ett mail så tar det lång tid innan de reagerar. logfgar in på mitt gamla konto jag har. där e dert som det va innan. skriver maneller klickar på inkorg så går det snabbt.hur göra ?
mvh

Jag uttrycker mig enkelt:
Citera
2007-11-02, 08:16
Medlem
tattoosandbeers avatar
Citat:
mvh

Ta om allt nu nykter snälla va?
Citera
2007-11-02, 08:24
Medlem
Zaklins avatar
Han har bytt till Windows Live Hotmail och vill gå tillbaka till det gamla vanliga hotmail.

Så svårt att förstå var det inte :P

Har dock ingen aning om hur du går tillväga ibumetin
Citera
2007-11-02, 08:44
Medlem
Citat:
mvh
Ett sorgligt bevis på att skolundervisningen är i fritt fall.
Citera
2007-11-02, 09:23
Medlem
WerteXs avatar
Den updaten var en oblig. Så det finns inget sätt att byta tillbaka.. tyvärr
Dock såg jag att gamla hotmails som är nästintill inaktiva, fortfarande har det klassiska utseendet.
Håller med om att den nya är ful, klumpig, långsam, opraktisk..
Citera
2007-11-02, 12:40
Medlem
ibumetins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WerteX
Den updaten var en oblig. Så det finns inget sätt att byta tillbaka.. tyvärr
Dock såg jag att gamla hotmails som är nästintill inaktiva, fortfarande har det klassiska utseendet.
Håller med om att den nya är ful, klumpig, långsam, opraktisk..

tack för info
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in