allting har händrats på min hotmail. innan när jag hade det gamla av det så fick jag reklam om, att buta till nya där man fick mer inkorg o så. allting går längsamt. skriver jag ett mail så tar det lång tid innan de reagerar. logfgar in på mitt gamla konto jag har. där e dert som det va innan. skriver maneller klickar på inkorg så går det snabbt.hur göra ?
mvh
Kom tillbaka när du nyktrat till alternativt gått en svenskkurs. För jag förstår inte ett jota av vad du skriver.
Citat:
Ursprungligen postat av ibumetin
allting har händrats på min hotmail. innan när jag hade det gamla av det så fick jag reklam om, att buta till nya där man fick mer inkorg o så. allting går längsamt. skriver jag ett mail så tar det lång tid innan de reagerar. logfgar in på mitt gamla konto jag har. där e dert som det va innan. skriver maneller klickar på inkorg så går det snabbt.hur göra ?
mvh
mvh
mvh
Ett sorgligt bevis på att skolundervisningen är i fritt fall.
Den updaten var en oblig. Så det finns inget sätt att byta tillbaka.. tyvärr
Dock såg jag att gamla hotmails som är nästintill inaktiva, fortfarande har det klassiska utseendet.
Håller med om att den nya är ful, klumpig, långsam, opraktisk..
Den updaten var en oblig. Så det finns inget sätt att byta tillbaka.. tyvärr
Dock såg jag att gamla hotmails som är nästintill inaktiva, fortfarande har det klassiska utseendet.
Håller med om att den nya är ful, klumpig, långsam, opraktisk..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!