Låt säga att jag har en OEM-produktnyckel till windows vista home premium. Kommer denna då fungera med en nerladdad version av windows vista home premium?
men om du har tagit dom från datorer på elgignten så är nycklarna redan använda? asså om du tog dem från datorer med installerat vista? ^^ eller så är jag helt ute å cycklar!
men om du har tagit dom från datorer på elgignten så är nycklarna redan använda? asså om du tog dem från datorer med installerat vista? ^^ eller så är jag helt ute å cycklar!
Förstår vad du menar, men jag är osäker på om något os var installerat på de jag pillade på. : )
de kan vara instalerat men inte aktiverade ännu ju (inte så stor chans menmen)
Ska inte det fungera ändå?
Jag menar, får man inte installera sitt operativsystem på två olika datorer?
Det gick ju iaf med XP, eller har de fuckat det nu och låst det till moderkortet?
Säg att min dator går sönder efter ett halvår och jag köper en ny, måste jag köpa ett nytt Vista då också?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!